19 Şubat 2013 Salı

Nothing to lose




Bir sarki var, ismini asla vermem, paylasmak hala kolay degil ama o kadar guzel ki, persembeden beri EN alakasiz anlarda mirildandigim sarkiya dikkat edince o oldugunu goruyorum. O kadar guzel ki nakarati unutmak imkansiz. Bir sarki da ancak bu kadar kotu anlatilabilirdi ama zaten elimi kestim, kucuk bir kesik ama insani en cok acitan bu en kucuk ayrinti degil midir? Ustelik tam eklem yerine de yara bandini yapistirdim yani parmak şuan iptal. En sansli gunum ever. Bir kitaba basladim bugun, sanirim ondan o derece etkilendim ki bu yazi ona benzemeye basladi ama siz soyleyin bana kim onu okuyup etkilenmez? Zaten kitap benim gozumde 3884727292 times onde başladı hic bilmeden basladigim kitaplara gore ve zevkine %200 guvendiginiz birinin bir kitap hakkindaki yorumlarini duyduktan sonra nasil olur da aksini hissedebilirsiniz? Hissetmek zorunda degilsiniz -zaten neden olasiniz. Ben diyorum ki ben boyleyim, deliler gibi etkileniyorum, siz de belli bir yorum ve dusunceyle ilk defa birseye baktiginizda etkilenerek mi yorumlarsiniz yoksa etkilenmem mi dersiniz? Bu yuzden gun icinde en cok kullandigi cumlelerden "Dur dur ne dusundugunu soyleme once ben bakip fikrimi olusturayim" ayrica bence etkilenmedigini soyleyenler icin soyledir olay, bir seyi ya begenirsin ya begenmezsin ya da eh'tir senin icin. Iste o kisiler ya yorumunu duydugu kisiye katilir ya kisinin soylediginin tam tersini dusunur onu mantikli bulur ya da arada kalir. Gerci farkli yonlerden bakan insanlar da olabilir neden olmasin?  Cok cok farkli bakıs acisi getiren biri olur begenip begenmemekte sikisip kalmak yerine. Iste hayatımın özeti bu.Birşeye inaninca onu savunup kendimce anlatiyorum ama anlatirken bir yandan da dusunuyorum sonra "hee aslında şöyle de olabilir". Suan bunu gunluk konusmam da ne kadar cok yaptigimi farkettim. Eve gelince kendimi cok yorgun hissediyorum ve yataga birakinca bedenimi, o his vardir ya bir anda ama BIR ANDA gerşer ya insan. Butun vucuduna bir mutluluk yayilir. O cok guzel degil mi? Ve onun ardindan sessizce kapanan gozler, sozsuz bir kabulleniş. Evet o gun de aksam 7de misil misil uyuyup dominikin sarisin haline bakamayacaginiz yada o kitabi okuyamayacagiz ama cok cok huzurlu bir uykuya dalacaginiz kesinlesmistir. Dedim ki bir yazi yazayim ama aklima ne gelirse yazayim. Geometriyi cogu zaman o kadar sevmiyorum ki ayni konu matematikte olunca ezberliyorum ama hic unutmamacasina biliyorum o formulu. Geometri de o konuya gelince bir bakiyorum formul ucmus ustune ustluk geri de gelmiyor. Cik cik cik cik. Butun gun larry konusabilecegim arkadaslarim olsa dunyalar benim olurdu ama cogu arkadasim hala metal muzik dinlerken -ki resmen metal dinler diye adim cikmis oysa ben metal disinda dunya kadar saymak istemedigim ve isimlerini bilmeye de o kadar onem vermedigim muzik turleri dinliyorum- birden deliler gibi one direction fani olmami kaldiramadi. Arkadasim ben onceden de tokio hotel dinlerdim, avril lavigne dinlerdim hala da dinlerim ne bu benim muzigimi siniflandirma ve sinirlandirma istegin? Ben istedigim tarzi dinlerim ki bu fan girl olaylarinin ve bu tarz muzigin gercekten icimde olduguna inaniyorum, cok seviyorum.  Ee nolmus ? Hayir bir de neden yuzume gelip de dinledigim grubu asagiliyorsun? Ben o grubu dinliyorum FANIYIM gerizekali gelip bana onun hakkinda sacmalarsan kurekle vururum agzina. Hayir bana gelen insan soyle "ehehhehehehe olum one direction mi dinliyorsun ergen bunlar meheheheheh" simdi sen bana bu muzigi begenmedigini dinlemedigini ama insanlarin zevklerine saygi duyma olgunluğunda oldugunu o kadar guzel gosterdin ki seni opesim geldi canim benim canim caniiim *agzina kurekle vura vura oldurdu* Gecen bir kiz yazmisti ki sizin de telefonunuzda turkce klavye var ama kullanmiyorsunuz dimi iste sizi zekiler falan. Ustume alinip seyettim. Napalim yani resmen turkce karaktere gecince tuslar kuculuyor ve birbirine giriyor ve rahat yazamiyorum sana mi kalmis bana bunun hesabini sormak :)))) Ben yapmadigimdan degil bu yazida da bir suru elestiri var evet kabul ama gene de yanlis birsey. Kendi isimizle gucumuzle degil de insanlarin yanlislariyla ilgilenip onlari sosyal medyada soyleyecek kadar issiz insanlariz en nihayetinde. Ki guya ben buraya kitap okumaya geldim degil mii? Boyle yazilar nasil bitirilir hic bilmiyorum. Boyle yazilar kategorisi var midir acaba?  Yoksa biz yapalım.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yapalım hayatım, jack tarzı olsun, önüne geleni yazanlardan. :)