30 Haziran 2010 Çarşamba

Rammstein - Benzin Live from Volkerball

bu adam ne kadar insanlıktan uzak biliyo musun?
o zaman sevelim onuuu.




ICH BRAUCH BENZIIIIN !

29 Haziran 2010 Salı

which I desire..

Dinliyorum; evanescence - sweet sacrifice.
"dry your eyes and.. "

dün harika bir rüya gördüm aslındaaaa. Kuzenimle Fransaya gitmişiz. Vize pasaport bi bokumuz yok ama sorun da yok. İniyoruz bir yerde. Sadece otel gibi bir yer var. Sonra tekrar uçaktayız ama bu sefer babamlar teyzemler var. Sonra konak gibi bir yere geliyoruz. İlk katı giriş bişey yok. 2.KAT ! Maskeli balo vaaaar ! Ama sanki eski zamanlardayız, işte ilgilterenin elizabeth zamanları gibi giyinmiş çiftler, dans ediyorlar felan.. Bayılıyorum ortama sonra dışarı çıkmaya karar veriyoruz. Giyiniyoruz ama zaman şimdiki zaman yani öyle giyiniyoruz.. Ben dekolte, mini felan.. Normalde giymem ya cesaret etmişim işte. Öyle bitiyor. Yada hatırlamıyorum.. Oraya gitmek isterdim, gerçi şuan hedefim amerikada.. malum o sadece festival amaçlı, orayı sevdiğimden değil yani.


Gelelim asıl yazmak istediğimeeeeeeee.
Abi abi, o metallica var ya.. O kadar muhteşemdi ki, sakat ayağımla saatlerde bekledim, hopladım zıpladım.. Zaten ben Fuel'ın girşini duyunca bir zıpladım malum o girişte durulur mu.. Alevler çıktı diye hatırlıyorum bu şarkıda. İlk bunda mı çıkmıştı ? ALEVLERİ YÜZÜMDE HİSSETTİM. Jamesi gözümden kaçırdım bolca, abime sordum felan nerde diye.. Hep sağ tarafta buldum sonra. Köşede. Bence sağ tarafı sevdiiii. Hep ordaydı gibi geldi bana. Nedense ben konserlerde ortalarda felan oluyorum ve sağa gidiyorlar bol bol.Ama abime göre "adam sahnenin her yerinde olmaya çalıştı kızım". sonra enter sandmande çok eğlendim çünkü çok seviyorum şurayı; exit:light enter:night ! take my haaaand ! bunda da baya zıplamış olmalıyım dfgddsg şey orda aklıma gelmemişti ama şuan ciddi anlamda wherever i may roam'u çalmamalarına üzüldüm. O şarkının müziğine bayılıyoruuuum, çok. Sad but true ! o da ezbere bildiğim nadir şarkılardan olduğundan duyduğuma çok mutlu oldum ve sonuna kadar eşlik ettim. gerçi nakaratın sonundaki sad but true'yu ya hep geç söyledim ya erken ama sorun onlarda banane:D youuuuuu ! you my mask ! ve şu cümleyi severim; do, do my dirty work, scapegoat ! Tabi ben bunları yazarken evanescence gitti metallica geldi, anlat anlat canım istedi..


http://4.bp.blogspot.com/_8hnoygzKTJg/S4zG9nWTKgI/AAAAAAAAA0Y/xt8D8puCxyQ/s200/chrisbrod.jpg

Sondan başladım ama bence konserin en güzel kısmı metallicaydı. Aslında ben megadeth'ten çok umutluydum. Ama ses düzeninden midir bilmem, solistin sesi pek duyulmuyordu ve öyle çoşturucu olmadı. Yine de yine deeee Peace Sells... But Who's Buying ??? sonra Killing Is My Business... ve À Tout le Monde güzeldi.. Keşke trust'ı da çalsaydı. Yoksa çaldı da ben mi kaçırdııım ? Ya diyorum ya ben duyamadım Dave'i bildiğin.. Ama sanmıyorum şarkıyı kaçırmamışımdır. 2 cümle değil yaa(: veee CHRIS ! seksi pislik ! Tanrım bizim tarafa geldiğinde çıldırcaktım o mimikler haraketler. Iaaagh severim seni herif. Abime çek dedim. Bin kereeee. ama nedense adam bizim tarafa gelince mesaj geliyor, çekmiyor -.-


SONUÇ OLARAK HAYATIMIN KONSERİYLE BABACIM YEAA.
Abime, canım babama sevgilerimi sunarııım <3

not: resimleri de koyucam çektim o kadar da abim elinden bırakmadığı için telefonu, uyurken bile.. alamıyorum ki resimleri -.-




21 Haziran 2010 Pazartesi

And it waits for you



Bugün biraz slipknot havamdayım. O da şeyden çıktı.
Bir anket vardı en güzel sesli metal solistleri.
Ordan gördüm de aklıma esti fdsgdsfg
Şimdi de Iron maiden dinlicem bence.
Öyle düşünüyorum.
Aslında bugün elbise almaya gidicektim ama annemin işi çıktı.
Tek dolaşmayı da hiç sevmem.
HİÇ.
Birde..
Ya arada bir soğukluk var.
Ama anlamıyorum neden ?

20 Haziran 2010 Pazar

vaaaan. (metallicadan tabisi)


bi gidip bi gelir benim yutubummm.
bana benzer fdgdfsg
ay keyfim yerinde sanki.
tabii şimdi şeyin derdindeyim.
yaa konserde yağmur felan yağcakmış.
ne giyecem, ne götürcem uleen ?
biri bana yardım etsin.
ne götürcem ?
alışverişe çıkıcam görünen o ki.
bir de, rabbit içinde eğlencem ben *-*
eheh.
hadi cel, şans dile yauuu.

hepsibiiir
















bildiğin paranoyak oldum. bana mı didi o yaaa ?
beni mi kastetti ?
sinir oldum.
anneme de sinir oluyorum.
ille söyleticek bana.
kaltak.
sabahtan beri durmuyor çenesi.
yiter yaa yiteer.