12 Şubat 2013 Salı

Mim severim demiştim.

Yine bir mim gördüm, kaptım geldim. Bu sabah okulda bu mimini okuyup çok sevmiştim, Alchemist'ten aldım. :)

Helene bebeğim senden de yapmanı bekliyorum bunu, talep ediyoruum :D


  • Siyah ve beyaz dışında sadece tek bir renk görebilecek olsaydın hangi rengi seçerdin ?
Böyle pudra tonlarından mor yada mavi olabilir. Bugün giydiğim tişörtün rengi diyeceğim ama sadece Helene anlayacak :)
  • Görmek istediğiniz 3 ülke ve neden ?
Aslında öyle karar verdiğim, çok sevdiğim 3 ülke yok.

İngiltere çünkü Larry yani, direk Larry :)
Amerika, çok hayal ettiğim birşey olduğundan değil ama gezmek isteyebilirim.
Finlandiya diyelim buna da, seviyorum..
Aslında açık olalım ben bu 3 ülkeye de gidip, Türkiye'ye gelmeyen, gelmeyecek grupların konserine gider dönerim galiba.

  •  Fandom'una dahil olduğunuz diziler, kitaplar, anime-mangalar, filmler vs ?
Çok uzun, ÇOK uzun cevabı olan bir soru ama ilk akla gelenlerden sayalım. One Direction- Larry ve Ziam, Supernatural Wincest ve Dastiel, Harry Potter'dan bir sürü var Dramione, Drarry, Snape/Herm, Lucius/Herm, Sherlock'tan doktor ve Sherlock tabi kiii, Tokio Hotel grubunun fandomuna dahildim çok uzun bir süre, Glee var çok ilgilenmekle birlikte Kurt/Blaine, Shameless Ian/Mick, Teen Wolf -Sterek.
  • Para sorun olmasaydı şu an nerede, ne yapıyor olurdunuz?
Geziyor, araştırıyor, öğreniyor olurdum ama para sorunu varken de bunların bir kısmını yapabildiğime inanıyorum. Benim için bir sorun değil zaten kağıt parçası. Kağıt parçalarına ihtiyacımız yok.
  •  Hangi tür müzikleri dinlersiniz ve sizin için özel bir yeri olan bir müzik parçası var mı ?
Tek bir tür söylemem çünkü çoğu kişi gibi ben de beğendiğim müziği dinlerim. Özel yeri olan parçalar da çok ve sürekli değişiyor ama böyle bir soru da aklıma gelen ilk parça şuan sürekli dinlediğim bu ve kalıcı olan, hep aklımda özel olarak kalan budur.
  • Eğlenmek için neler yaparsın ?
Okurum, dinlerim, tumblra girer giflere bakarım.. Gerçi bunları mutlu olmak için yapıyorum. Eğlenmek için birşey yapıyorum diyemem.
  • Evin yanıyor. Kurtaracağın ilk 3 şey ?
Bilgisayarım, cüzdanım ve hmm en önemli kitaplarımdan alabildiğim kadarı.
  • Hayatım da 'dönüm noktası' dediğin bir an var mı? Varsa seni nasıl etkiledi ?
Sevgili Alchemist'e katılmadan edemiyorum : "Çok küçüğüz be balım böyle 'dönüm noktaları' falan için :) Takmayın bunları kafanıza. "
  • Favori kitapların ?
Tabi ki var ama ben daha benim için "o" kitap olacak kitabı bulamadım. Sadece güzel kitaplar okudum. Harry Potter Serisi, Vampir Akademisi Serisi ilk aklıma gelen. 
  • En yakın arkadaş/larının nasıl insanlar olmasını isterdin ? 
Öncelikle insan olarak dürüst ve adaletli olması gerekir çünkü geri kalan insan grubundan nasıl tiksindiğim tarif edilemez. Mümkünse bin tane farklı yüzü olmasın, tek bir yüzle çıksın karşıma. Karşımdakinin ne olduğunu bilmeliyim. Yalandan bu kadar da nefret edilmez canım ben napıyorum ya. Ben hiç söylemiyor muyum, evet söylüyorum ama kendimden nefret de ediyorum bu yüzden. Beni çok sevsin tabii, yeterince gösterebilsin de bunu. Ama en önemlisi, beni anlasın. Yani, birşey söylerken aslında ne hissettiğimi, ne söylemek istediğimi benden iyi biliyorsa.. 
Birini tarif eder gibi hissettim yazarken, bunu hissedebilmem dünyadaki en güzel şey değil mi ?

3 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

"en önemli kitaplarımdan alabildiğin kadarı" dedin ya. şu an sana hayranım!! <3

in flames dedi ki...

Awww teşekkürler Mia, kitaplar bambaşka bir dünya ve onlar değerlii :) Öpüyoruum :*

Alchemist dedi ki...

:)