9 Şubat 2013 Cumartesi

This Time

Bir mim gördüm ortalarda dolaşan, yapmak istedim. Anket tarzı şeyleri seviyorum. Öyle işte.


1. Hayatınızda mucize olarak değerlendirebileceğiniz bir olay geldi mi başınıza ?
- Hayır.


2. Hayatınızda aldığınız en büyük risk neydi?

- Büyük riskler aldığımı sanmyorum. Ve bu üzücü, değil mi ?

3. Almayı düşünüp de alamadığınız neler var?
- pas.


4 .Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı? (asla beyaz giymem vs.)
- Çok fosforlu renkleri, abartıları, fazla açık şeyleri giymem.


5. Nefret ettiğiniz huylar ya da insanlar ?
- Çok takıntılı bir insanım aslında. Ağzını şapırdatanlar, derste fısır fısır konuştuğunu zannedip deli gibi gürültü çıkaran kalın sesliler kısaca sessizlikte rahatsız edici sesler çıkaran herkes.

Yalancılar, ikiyüzlüler, utanmazlar....
Bu liste bitmez ki. Sevdiğim insan neden az diye soruyorsunuz bir de, siz cevap verin bana.

6. Sizi en net tanımlayan kelime hangisi ?
-Kapalı (kutu)

Birine kendimi açmam o kadar zor ve uzun sürüyor ki.

7. Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğmak isterdiniz?
- İngiltere olsa güzel olurdu inkar edemem ama yine de ülkem güzeldir.


8. Tek başına insan keyif almak için neler yapabilir?
- Müzik dinleyebilir.


9. Nikah masasında evleneceğiniz kişiden hayır cevabı alsanız?
- O artık ölü bir insan.


10. Ölümden sonra olan hayata inanıyor musunuz?
- Evet.


11. Sizi yazmaktan soğutan olaylar?
- Daha iyilerini görüp kıyasladığım zaman çok soğuyorum.


12. Kendinize robot bir sevgili yapsanız, ona hangi özellikleri eklemek isterdiniz?

- Zeki olsun ki anlasın beni. Aptal insanlara katlanamadığım bir gerçek.

13. İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar ?
- İkisi de.


14. Aklınıza gelen ilk ingilizce kelime hangisi?
- Run.


15. Bir kitap yazsanız adı ne olurdu?
- İnsanlar.


16. Blogger olmasa şuan gerçekleştirdiklerinizi nerede gerçekleştiriyor olurdunuz?
-Başka bir sitede, forumda falan heralde.


17. Birinden hoşlanıyorsun ama hoşlandığın kişi en yakın arkadaşından hoşlanıyor, arkadaşınsa boş değil ona karşı. Ne yaparsın ?
- Ne yapayım ? Baştan vazgeçerim hiç uğraşmam.


18. İnternette sahip olduğunuz ilk takma isim neydi?

- misskaulitz, hatırladığım kadarıyla.

Yapmak isteyen herkes yapsın, yorum olarak da yazarlarsa yaptıklarını bakarım elbette. :)

5 yorum:

Adsız dedi ki...

3. sorunun cevabını "risk" beklemedim değil :)

Adsız dedi ki...

şey şarkı da güzelmişş :)

in flames dedi ki...

oraya gelecek çok şey var, biliyorsun da.. :) YAA O ŞARKIYA NASIL TAKTIM BEN 2 GÜNDÜR. sende yapsana mimi :)

Mia Wallace dedi ki...

:)

o artık ölü bi insan ve run! favorilerim oldu :)

in flames dedi ki...

eheh bende ölü insanı yazarken eğlendim, teşekkürler Miaa :)