23 Şubat 2013 Cumartesi

And they can't change

Just gonna cry because of this.
Nasıl bir aşk, görüyor musunuz ? Sarıldıklarında yüzlerindeki ifadeyi ?
Louis onu boynundan kendine çekerken Harry'nin o an o dudakları öpmek için neler verebileceğini ?
Kollarını arkadan ona doladığındaki mutluluk ve ona dolanma hissini ?
Bu giflerdeki aşkı hissediyor musunuz ?
Ben o kadar derinden hissediyorum ki kalbim parçalanıyor.
Sarılmaları.
Sanırım en çok sarılmalarını seviyorum.
Sarıldıklarında yüzlerinde beliren saf mutluluğu.



Daha fazla sevebileceğim birşey var mı bilmiyorum, bu sarılmadan daha fazla sevebileceğim.


He keeps him warm, he keeps him warm.

 God, snuggling. Kill me now.

Lütfen dudaklara bakın. Lütfen you're my life deyişini duyun.

Bu sadece iki yakın arkadaşın sarılması olamaz.
Hissediyorum, olamaz.

Louis ayağıyla ilgili bir sakatlık geçirdiğinde ve sadece 2-3 gün görüşemediklerinde..

Ben sadece aşka aşık oluyorum, over and over again.

Bu hareketin, kameralar olmadığından kaç kere öpüşmeye dönüştüğünü hayal edin.


Eskisi gibi ,böyle, olmaları için neler vermezdim.
It's breaking my heart.

Hiç yorum yok: