31 Ağustos 2012 Cuma

Eylül de geldi hacı, napsak?

Benim şey almam lazım, hani makyaj silme mendilleri var ya.
Son zamanlarda ojelere sardım, niye bilmiyorum.
Hani ortalarda ben oje sevmem ben oje sürmem diye dolanıyordum ya sonunda Allah belamı verdi al sana oje sevmiyorum dedi valla.
Opiler nasıl güzel nasıl güzel. Ama o kocamanları hayatta bitiremem, ömrüm biter onlar bitmez. O yüzden gözüm küçük boylarda ama onlar ayrı satılıyor mu ? Yoksa sadece 3lü paket vs olarak mı üretiliyor bilemiyorum.
Aklıma robbie williams takılıyor, sıradaki takıntım o mu olsa?
Şöyle ki, ben birinin aracılığıyla yada kendim keşfederek bir grubu dinlemeye başlarım. Aylarca takılırım o gruba yada şarkıcıya.
En son takıntımın.... ıh düşüneyim.
Yani ilk aklıma iron maiden geliyor. Ondan sonra konseri olduğu için bayaa megadeth dinledim.
Genelde ipodumun sanatçılar bölümünü kullanırım.
Son zamanlarda da listelere taktım. Sürekli listeler oluşturdum onun içinde parçalar kısmında takıldım ipodda. Bir dönemde videolarda takılıyordum.
Bir tek ben mi böyleyim bilmiyorum, ben şarkı videolarını hiiç izleyemiyorum. Yani sorsanız, kesin en sevdiğim 10 şarkının 10 klibi hakkında da fikrim yoktur.
Müzik hep arkaplandır benim için. Zaten öyle uzun uzun videolar, filmler hayatta izleyemem sıkılırım.
Lynn bulaştırdığı için polyvore'de takılıyorum efenim. Taa 2 yıl önce hesap açmışım, hiç set yoktu. Yeni yeni yapıyorum. Gelmek isterseniz buyur edeyim: polyvore
Esin bana doğum günü hediyesi ne aldı çoook merak ediyorum. Geçen buluştuğumuzda unutmuş, anlattı işte önce köpek almayı düşünmüş sonra annem istemez diye vazgeçmiş. Sonra balık mı alsam demiş, telefonda ağzımı aramış hiç farkında değilim, balık istememişim ki sevmem. Kedi almıştır umarım ehehehehhe. Sanmıyorum ama.. Hem böyle hediye, emrivaki olursa belki eve bile sokarım ben onu. Ulan daha bir kuşa bakamıyorum, kedi istiyorum. Kedi yalnızlıktan ilgisizlikten ya beni öldürür gece ya kendini.
Bugün burcuşumun nişanına gittik. Canım benim onu nasıl da seviyorum. Bu sene nasıl bırakıcam onu bilmiyorum. Pek istekli de değilim ama artık ikimizi de üzüyoyor, hiçbir faydası olmuyor. Gerçekten bırakmalıyım..
Ben hala macbookta alamadım. Hayal mi oluyor yavaştan ? Başladığım işin peşini bırakmam ama bazı duygular devreye giriyor ve yapamıyorum. Mız mız, herşeyi isteyen ve ailesine yük olan biri olmak istemiyorum ki kazık kadar oldum yani çalışıp benim bakmam lazım onlara fgkjbns Şimdi kaç yaşındayım hiç bahsetmedim ya, yaşlıyım da sanmayın. Bu bir gizem kehkeh.
Sonraaa youtube'ta uzun saatler, keşfedişler vs sonucu bence heveslendim, gaza geldim.
Videolar çektim. Çantamda ne var, room tour ve what's on my iphone çektim şimdiye kadar.
Çantamda ne var koyulmaya hazır, what's on my iphone da fena olmadı amaa room tour olmadı sanki. Zor konu, çeken anlatan hasta bir ben. Zaten odayı toplamak tam bir maratondu, 2 saat sonra yine darmadağın oldu. Tekrar ne zaman çekerim bilinmez. He bunları koyar mıyım, o da bilinmez. Çünkü bazen düşünüyorum bunları çekip koyuyorlar falan ama, benim sınıfımdan birileri koysa izlerim ve bu normal hayatta tanıdığım için fazla özel şeyler içeriyor olabilir. Room tour özellikle fazla özel. Tanıdığım insanların bile izlemesinden biraz da olsa çekinirken koyup bütün dünyayla paylaşmak ? ıı-ıh. Çekmekte koymanın yarısı hem, ben çekerken çok eğleniyorum koymuş kadar oluyorum gfbjdgjf
Hem avon sevmiyorum, hemde annem temsilci olduğu için kataloğa bakıp bakıp mutlaka alacak birşeyler buluyorum hatta bulamazsam bozuluyorum falan.
Geçen istediklerimin çoğu kalmamıştı aman nasıl bozuldum nasıl bozuldum efenim.
Hani nasıl olsa annem ödüyor, ee çok abartmadıkça da ne istersem alıyor ya, hiç kısıtladan kendimi alıp duruyorum. Dur demek lazım..
Geçen S ile buluştukta, ne kadar az para harcadım şaşırdım kaldım. Böyle olmalıyım işte, gereksiz herşeye efenim yoğurta bilmemneye 10 lira verilir mi gidip ? Böyle söylüyorum sanki bir daha hiç almayacakmış gibi ama verilmez ki efenim. Akıl var mantık var.
İşte aklıma ne geldiyse yazıyorum, bu arada da biz eylül'e girdiik. Oysa ben bu yazının ağustosun son yazısı olmasını istiyordum. 17 geçiyor 12yi eheh. Canım aşkım 17, ne güzel şeysin sen.
Diyerekten kaçıyoruum, bana dua edin zor bir işe kalkıştım, boyumdan büyük işlere...

Hiç yorum yok: