18 Ağustos 2012 Cumartesi

Çekmece düzenleme başlasıııın




Deli gibi seviyorum, düzen hastasıyıım.
Hiçbir dolabı, çekmeceyi düzgün kullanmam, aldığımı yerine de koymam.
Ama sonra karmakarışık bir haldeyken düzenlemeye bayılırım. Genelde bu istek gecenin bir körü gelir ve geri çevirmem.
Daha yeni bitirdim işte toplamayı, o 2 çekmeceden sonra kalemlerimi döküp onları düzenledim.
Masamın üstünü düzenledim. Aklımda diğer 2 çekmece de kaldı ama önce çantalara el atmayı düşünüyorum. Sonra sırada ayakkabılar var. Hala bitik bir hale gelmediysem gardolaba da girişebilirim. Annem şanslı kadın he. Dermişim. Hayır o kadın dünyanın en şansızı, kadın resmen benimle lanetlenmiş ama hala seviyor. İşte annelik böyle birşey. canım beniim *yanaklarını sıkar* Bu arada 38 tane ojem varmış, bloglarda falan görünce şoka giriyorum. Millet oje delisi resmen. Ben bendekileri bile kullanmıyorum zira sevmiyorum. Sevmediğimi yeni farkettim gerçi, o kadar ojeyi alırken aklım nerdeydi. Ama ne bileyim ya hiç uğraşıpta zevk alınabilecek birşey değil. Ama nude, ten rengi ojeler güzeldir sürerim bence çok daha bakımlı gösterir.
Öyle işte..
O zamaan Pris kaçaar.



8 yorum:

Brida dedi ki...

Şu yatağın üstündeki metal kutu eminim ki düşündüğüm şey! Kapağı ortada yok sadece. Ben de benimkilerin kapağını bir süre sonra attım. Ve kutuların içine de ojelerimi koyuyorum. :D

Lynn dedi ki...

İyi alırım mor ojeni :D

in flames dedi ki...

eheh tabi kii düşündüğün şey, benimkinin kapağı da vardı atmam robertcığımı ama kim bilir nerde :)) aslında ben sevmiyorum başka kutu arıyorum oje için :D

in flames dedi ki...

buluşursak alırsın hıh :D

Lynn dedi ki...

Gıcıksın valla, tripçi ama seviyom seni. (böyle yazınca sevimli olduğunu düşünen lynn)

in flames dedi ki...

öyleyim, beni böyle seviyorsunuz siz <3 beni sevdiğini söylerken nasıl sevimli olmasın bi lynn zaten :)

Unknown dedi ki...

ben de severim böyle döküp döküp düzenlemeyi :)
o kalemler nasıl güzel görünüyor! :)

in flames dedi ki...

eheheh teşekkür ederiz ablasıı :)