13 Ağustos 2012 Pazartesi

Blue Jeans

Tamam o zaman şöyle diyerek başlıyorum, sevgili sırıtış önce sen bir gider misin yüzümden pliz ?
Çok yorum yapmıyorsunuz, bazen çok boşa konuşuyorum gibi hissediyorum ama. Yapınca da ne güzel yapıyorsunuz ! Hala sırıtıyorum kehkeh.
Oysa ben buraya babama kızmaya geldim, ne iş ? Ne bu modumdaki fırlama ?
Canım benim brida.
O benden daha güçlü aslında. Bırakıp gitmesini biliyor.
Bende o güç nerde ? Ancak ben başka hesaptan farklı blog açayım değil mi.
Aslında buna bağlı bir tane açacaktım ama izlediklerim aynı olacağı için istemedim.
O kadar güzel bloglar keşfettim o arada anlatamam. İyi ki girdim ben o işe ! kehkeh.
Şuan çok güzel bir şarkı çalıyor ne bu ne buuuu !
YAYO çok güzelsin. ah.
Yey yey abim geldi sandım, amcammış kapımız açıkmış kimse yok mu diyor..
Valla yokmuş im so alone'muşum. Aradım da açmadılar. tırsınçtırsınç.
Nerde olacaklardı allasen, tarastalarmış, ekşin yaşadım boşuna.
Ama ev tam korku filmlikti. Benim odamdaki gece lambasından başka tek ışık yoktu evde.
Lana arkadan ince ince fısıldıyordu.
Yazıyordum ne de güzel ama uçtu gitti hepsi işte.
Bir kız var. Hep olmak istediğim kız o. Tek bir engel, ve o böyleyken ben böyleyim.
Bana engel olan şeyi kendime çekmekten başka birşey yapmıyorum.
Bana yaklaştıkça, uzaklaştırmaya olan istediğim sönüp gidiyor.
Yeniden yakamıyorum, olmuyor. Çok zor evet. Dayanmam gerek evet.
Ama sadece ben o kadar güçlü bir kız değilim. Hiç olmadım ki.
Hep teslim oldum, biliyorum ki oldum. Kimseye anlatamam ama oldum.
Isha Fisher'mış çok tatlı kadın değil de ne ?

Onu sildim ya, nasıl rahatladım anlatamam.
Hemde pişman olacağımı bile bile, son kez bakmadan, pat diye siliverdim ya.
Çok koydu ama geçecek.
Engelimle beraber onu da, bütün erkek ırkını unutabilirim evet.
Birde ben james blunt hiç sevmem. Cık cık.
Seven erkekleri hele, HİÇ sevmem.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

James B. seven kızları?

in flames dedi ki...

ı-ıh şey, zorlarsak belki..