11 Ağustos 2012 Cumartesi

Day 3 - one more fav

Bu benim için biraz zor bir yazı olacak aslında. Yazmam gereken şey;
Favourite action/adventure movie

Benim favorilerim sürekli ama sürekli değişir, tek bir favorim var diyemem. Ama size aklıma en yatanı yazacağım. Hadi bakalım. Biraz yardım alıp listelere, dosyalarıma falan bakıp öyle seçeceğim.


The Lord of the Rings: The Return of the King




Yüzüklerin efendisi serisini çoook severim. Bunu seçmek istedim. Aslında iki kuleyi de çok severim ama kralın dönüşünü izledikten sonra kesinlikle favorim o oldu. Aklımda daha mission impossible var, the avengers var, AAA daha john carter var ! Çok çok güzel filmdir. Batman begins var bayılırım. Seçtim birini işte. Çünkü gerçekten aralarında bir seçim yapamam, hepsi benim bebeklerim skdfglksdm. Bu kategoride gerçekten çok çok iyi yapımlar var. 

Yalnız ben bugünun mimini baya baya unutmuştum, honeyle konuşurken aklıma geldi iyi ki geldi fkngjkf

Hiç yorum yok: