18 Ağustos 2012 Cumartesi

Ben yağmurum

Hayııır bugün unutmadım, sadece bilgisayarı yeni açabiliyorum.
Dur yalan olmasın yeni değil honeyle bir yarım saat konuşmak için açtım sonra kapattım yine.

Çok güzel bir doğum günüydü. Beni yarı yolda bırakanlar olsa da, artık alıştım zaten bir tanesine diğerini de pek umursamıyorum. Beni mutsuz edemediniz bitcheeez! hahahah.

2 tane mimimizi yapalım bakalım.

Day 10 Your favourite director

Efenim benim favori yönetmeniiim


Aslında ben pek izlediğim filmlerin yönetmenlerine bakan biri değilimdir, Tim Burton gördüğüm zaman özellikle izlerim gerisi içinse malesef oyunculara bakarım çünkü yönetmen konusunda bayaa kültürsüzüm. Okuyan varsa bana en sevdiği yönetmenleri yada sevdiği bir sürü yönetmeni söyleyebilir çook sevinirim, öperim hatta kocaman. Peki neden bu yönetmeni seçtim ? Çünkü farkettim ki izlediğim ve çok beğendiğim filmlerde sık sık bu adamın adıyla karşılaşıyorum :)
Gerçi tipini görünce bir şok geçirdim, o kaşlar nedir yahu oldum ama napalım :)
İşte böyleydi, diğerine geçiyorum.

Day 11 - Your favourite movie from your childhood

Malesef ama malesef arkadaşlar bu filmi 3. kez koyacağım ama yapacak birşey yok. Ben küçükken televizyonda hep evde tek başına diye iğrenç bir film verirlerdi, yani pek hatırlamıyorum ama o filmi görmekten ölesiye nefret ederdim. Ben bridget joney's diary izlerdiim ! Tekrar afişini, resmini koymuyorum artık öğrendiniz sanırım :))

Öpücükleeeer..

Hiç yorum yok: