9 Ağustos 2012 Perşembe

"You can do it" they said.. #01

Honey yapmamı istiyor ve tabi kii onu kıramam. O zamaan, yeni mim!
Ama baştan uyarmalıyım ki benim film kültürüm yerlerdedir..
Yani 26 dizi takip etmemden anlaşılacağı gibi ben daha çok diziciyimdir.
Honeyde tam tersi, filmkolik.


Day 1 - Your Favourite Movie

Aslında aklımda 2 film var diyebiliriz bunun için.

İnsanlar sorduğunda söylediğim film - Bridget Jones Diary
Bazen aklıma gelip bana garip duygular yaşatan, film önerisi istendiğinde asla önermediğim (sadece 1 kişi) film - Fanfan

Neden nasıl anlatamam fanfan için. Sadece çok özel geliyor bana. Buraya yazmakta tereddütlüyüm aslında. Paylaşmayı sevmeyen bir yapım vardır. Bence izlemeyin, boşverin :)
Tanımadığınız bir insanın sevdiği bir film işte.

i
Bridget Jones Diary ise talihsizlikler, kusurlarla dolu gerçek hayatı ama yine de dışarda bir yerlerde yaşamaya değecek gerçek erkeklerin olduğunu anlatıyor. Çoook sıkıcı resmi bir cümle kurdum. Şeker gibi güzel ve eğlenceli bir film yahu. Peri masallarındaki gibi kız çok güzel adam mükemmel değil. Tamam adam mükemmel olabilir.. Sadece Bridgette kendimi görüyorum. Ve o şerefsiz patronu da çok uzaklarda aramaya gerek yok.

2 yorum:

Lynn dedi ki...

Ve o kişi tabii ki benim!

Bunu yazacağını biliyordum ama ikinciyi yazacağını tahmin etmemiştim. Şimdi bunu bir övgü olarak kabul ediyorum ama mutlaka izleme sözü veriyorum. (ikisini de)

in flames dedi ki...

Tabi kii biliyordun :) Diğerini kimseye söylemem zaten. Öpücükleer !