5 Eylül 2012 Çarşamba

this is not a love song

Blog blog sevgili blog.
Nerelerdeyim ben, yine yazasım gelmeyen zamanlardayız.
Ama eylülü çok severim. Kimse sevmiyor hatta greendayin "wake me up when september ends" falan var ama, niye ? En sevdiğim ay bile olabilir. Hatta öyle işte.
Küçüklüğümden beri çok severim eylülü.
Dün anneme eternal sunshine of the spotless mind izlettim, izledik beraber.
Ne yazacağımı bilemiyorum. En sevdiğim film, yerini kaptırdı diyebilirim.
Çok etkileniyorum diyebilirim.
Hatta al bu da yazının şarkısı diyebilirim .
I need your loving like the sunshine diyebilirim.

Bu moddan çıkıp bugün alışveriş yaptığımı söyleyebilirim. Birde taksiyle gidip geldik. Hallam otobüsler götümü yesinler. Taksiyle gidicem bundan sonra banane yiaaa. Hiç taksiye binmediğimden değil ama uzak olunca da taksiye 50 lira vermemek için mecburen otobüse biniyorsun. Anneme baskı yapıp duruyorum ehliyet aldı diye de, yakında ben alıcam ne kaldı şurda.. O zaman görün bakalım ben eve geliyor muyum kfgjnbsjn
Sonraa himymde 5. sezonu bitireceğim 2 bölüm kaldı kalmadı emin değilim.
Günlerim böyle geçiyor işte. Alışveriş, ev, odayı topla, dizi izle.
Söylemeyi unuttum geçen banyo dolabını toplamaya giriştim de. Nasıl büyük bir çöp poşeti çıkardım ordan yani, görmelisiniz.
Sonra dergilerimi tek tek bakarak eledim, beğendim sayfaları kopardım bir ton dergi attım. ARKADAŞLAR ŞUAN NEDEN ÇULSUZUM ANLADIM.Ulan dergiye, penguene, uykusuza bilmemneye verdiğim parayı biriktirseydim, eksiksiz hatta belki de fazlası olan bir 10 bin lira biriktirirdim. Birde garajda 2-3 koli daha varmış. Bitmeyen dergi yapmışlar anasını satayım.
Atıyorum atıyorum hala var.
Odamdan gardolabı çıkarmaya karar verdik. Evdeki fazla oturma odasının birine koyacağız. Odamda nefes alacak yer yok resmen, odanın yarısını kaplıyor koca dev dolap. Odamın teması ne diye sorsalar dolap dersiniz. Onu çıkardıktan sonra bir kaç eşyanın da yeri değişecek umarıım çok güzel olucak. Benim yılda 2 kere falan vardır böyle odadan bıkarım artık dayanamam birşeyler değişir. Rengini de değiştirmek istiyorum artık. Bordo tamam güzel ama fazlası da fazla geliyor. Daha pastel bir renk istiyorum. Buz mavisi tarzı birşey olabilir. Aslında pastel aklımda yoktu lacivert yapasım vardı ama ona da siyah gibi olur belli olmaz falan dediler, kaldı.
Hadi size bir şarkı daha .
Sevgiler!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

salak şey :* :))