13 Ağustos 2012 Pazartesi

Day 5 -



Hep diyorum diyeceğim yahu, bu da zor bu daaaa !!!!!!
Day 5 - Your favourite drama movie.
Ben drama izlemem kiii!

Hani bunu böbürlenerek söylemiyorum, çünkü acımasız olmayı da isterdim, bazı konularda olduğum gibi her konuda acımasız olmayı. Ama ben çok merhametliyim. peh.
Ondan drama izlemem ben, dağılırım heralde ya.
Hala batman'in anne ve babasının, o melek gibi babasının ölümünü atlatamadım ben.
YA MELEKTİ O ADAM! AYIP ULAN.

İşte bakalım bakalım elimizde ne varmış.

Düşündüm düşündüm, yazabileceğim ne var dedim. Çok kült filmler vardı ve hakkında birşey yazamayacaktım. Gerçi bu da öyle sayılabilir ve hakkında yazabileceğim çok şey yok.


Bazen çok basit düşünüyoruz. Hayat sadece bunlardan ibaret değil. Daha ötesini görerek ve mücadele ederek yaşamak varken biz rahat olanı seçiyoruz tabi kii.
İzleyin ve ne düşündüğünüzü yazın bana :)

Hiç yorum yok: