9 Ağustos 2012 Perşembe

Day 2 - Easy One


Bugün ki konumuz neyse ki kolay *göbek atar*
Day 2 - the last movie you watched

En soon izlediğim film Batman - Dark Knight

İzleme hikayem şöyle ki, yine gittim bir Naz klişesi yaptım ve öncesini izlemediğim bir filmin 3.sünü sinemada izledim.
Sonra eve gelip ilk filmi izledim. Tanrım o kadar güzeldi ki anlatamam. Hatta çok etkilenip ertesi gün batman tişörtü giyip defalarca yanımdan geçerken söylenen "hiyaa batman" nidalarına katlandım. Acaba biri bana açıklayabilir mi, bir insan herhangi bir film, grup tişörtü giydiği zaman yanından geçerken o şeyin adı söylenip gülünür? Eğlenmediğimden değil, çok sinirli gibi yazdım ama mantığını anlamıyorum arkadeş.
Neyse efenim ne diyordum, ben ilk filmine aşık olunca 2.sine de ışık hızıyla geçtik ertesi gün tabi kii. Aman ne sıkıcıydı, ne kadar anlaşılmazdı yahu. Tamam çok sıkıcı da değildi ama elimde olmadan ilk filmle karşılaştırınca, epey sıkıcı oluyor. Olmamış joker, olmamış. Zaten tekrar izlemem gerek. Şu film izlerken mesaj gelmesi en sinir olduğum şey. Dikkatimi filme vermek isterken zırt pırt cevap yaz, oldu film sana "ne oldu yiaaa anlamadım burayı" "burayı da anlamadıım" falan filan.
Honey seni kastetmiyorum yanlış anlamaa :*
Son olarak farkettim ki bu batman filmlerin hepsinde var, adamların olayı bu. Filmin ilk 50 dksı dünyanın en sıkıcı filmi. Sonra birden hareketleniyor bişeyler oluyor süperleşiyor. Sonuç olarak ortalama bir film diyebilirim. Son filmi de, ilki de çok daha iyiydi ama bu da fena değildi.

İşte böylee,bugün ki yazımızı da yazdık efenim.

BİRDEEEEEE, Allaaşkına ya adamın ağzı ÇOK çirkin değil miiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!
Maske taktığı zaman tek odaklanabildiğim çirkin ağzının yanında, bir o kadar çekici ve seksi olan sesi.
SESİ ÇOK SEKSİİİİ ULEN.
Temem. İzleyin izletin.

6 yorum:

Brida dedi ki...

Benim serinin en sevdiğim filmi budur. Heath Ledger dolayısıyla belki de. Ama şimdiye kadarki en iyi Joker de odur kanımca. Yani adam boşuna ödül almadı. :) Tamam, öldüğü için de demiyorum. Amaaan işte aşığım da biraz ben ona.

Lynn dedi ki...

Üçüncüyü bilmem ama ikinci güzeldi bir kere! Heath Ledger boru mu? Gerçi ben Joker'i sevmem, Batman'ciyim ama yine de güzeldi bence.

Ayrıca "superman! supergirl!" bunları hala unutamıyorum.

in flames dedi ki...

eheheh tamam Heath Ledger severlerin istilasına uğradıım :D Ben jokere-zekasına-oyunlarına hayranlık duyarım ama Batmanciyimdir Lynn gibii belki de o yüzden pek sevemedim, batman adına kötü bir filmdi.
-
Brida is back ! Bu sefer biraz geç buldum seni Brida, buralardaymışsın da haberim yokmuş. İyi ki döndün :)

Brida dedi ki...

Ben de sizi geç buldum aslında. Ama olsun. :)

7.oda dedi ki...

Joker; sinema tarihinin en müthiş karakter tiplemelerinden biridir yav!
Ve üçlemenin 2.filmi de bana göre en iyisidir.

Bir daha izlemelisin derim!!

in flames dedi ki...

Yav tamam jokere birşey demedim, bende severim. Ama filmi sevmedim, sevmeyebilirim yani sevmek zorunda değilim :) ama bir daha izleyeceğim 7.oda :)