11 Ağustos 2012 Cumartesi

Over the rainbow

Eski yazılarımı çok özlüyorum. Ve hissedebildiğim zamanları.
Sanki o zamanki ben, ben değilim. Şuan ne kadar bunaltıcı hüzünlü bir ruh halim var anlatamam.
Sanırım bridget jones izleyeceğim. Son günlerde aklımdaydı izlemek ama hiç kısmet olmadı.
Bu honeyin bs/bs olayına dönmez umuyorum ki :D
Şu hisli hisli "i cant take my eyes off you" deyişi kafamda tekrar edip duruyor.
Aklıma takılan birşey daha, o kadar izleyici var ve beni hiç takan yok buralarda ya, ona üzülüyorum.
Ben tatillerde hiiiç kitap okuyamıyorum bu arada.
Neden bilmiyorum, belki de internet bana engel oluyor.
Iaggggghhh ben hala true bloodın 9unda bölümünü bitiremedim. Yahu son 8 dk kaldı öyle.
Diyorum ki, keşke dizimag bütün dizileri 720p hd koysa, benim bu torrent çilem bitse.
He birde abime torrent öğretiyorum klsfgmslkf Resmen çocuk bilmiyor, bana soruyor falan.
Çok komik bence. Hani şu twitterda meşhur pes oynayan kız geyiği var ya, o kız gibiyim.
Teknoloji delisiyim, çoğu erkeğin ilgilendiği konularda onlarla tartışabilirim :))
Birtek oyun kültürüm biraz eksik. Ben daha çok sosyal ağları tercih ederim, oyun oynarsam bile online oyun olur. O yüzden yok diablo yok bilmemne anlamıyorum. Bir ara o alana da girmeliyim aslında yahu.
Bahsettim mi hatırlamıyorum, gerçi macbooktan bahsetmişimdir de. Anlatasım vaaar.

Son zamanlarda laptopım bozulduğu -anakartı yanmış- için buralardan sürgün edildim, sonra işyerinden bir netbook geldi ama o da bana pek dayanamadı, bozulacak diye çokta yüklenmedim işte idare etmeye çalışmam. Demem o ki, bu bilgisayarım çok eskidi, zaten abimin bilgisayarıydı. Çanakkaledeyken kullandığı bilgisayar. O yokken de ben onun masaüstünde takılıyordum. Şimdi gelince, laptop benim masaüstü yine onun oldu. Ama herşeyin de bir sınırı var değil mi, ben eskici değilim yahu. Böyle dediğim için kendimi biraz nankörde hissetmiyor değilim ama bazen burama -boynunu gösterir- kadar geliyor. Ver eski telefonunu N kullansın, ver eski laptopını N kullansın, ver eski kitapları N ders çalışsın.. Pek öyle değil aslında. ÇOK nankörüm çok. Ne istersem alınıyor,  ne dersem yapılıyor. Bin tane kullanmadığım elektronik alet var dolapta bekliyorlar yazık yavrularım. Ama hala istiyorum. İstemenin sonu yok ki.. Hep daha fazlasını, hep daha pahalısını. Bu ailede yük olmaktan başka ne işte yaradım ki ?
Değişen ruh haline bakın paragraftaki yalnız jfkgjskf Bir an diyorum ki eskileri bana veriyorsunuz, macbok alın ulan ! Bir an diyorum ki her istediğim alınıyor ama hale istiyorum, nankör ben. Yükselenim ikizler ya, hep ondan bunlar.İkizlerde en sevmediğim burçtur hiç sormayın.

Herkes gibi bende kış gelsin istiyoruuum. O tumblr kızlarında gördüğüm kazakları istiyoruuuum.
Bakınız şu kombine honey de, bende hastayız, delisiyiz, ölüyoruz. Eheh bilmiyorum honey bu kadar abartılı hisler besliyor mu amaa ben besliyorum.
Dur lan. O resim usbde kaldı. hass....
Koyacağım. Tuvalet molası veriyorum, usb ile de döneceğiiim :*


4 yorum:

Brida dedi ki...

Hani kimsecikleri bu blog aleminde beni takmıyorlar diyorsun ya. Onu ben de hala hissediyorum. Halbuki deli miyim neyim zaten 25 tanecik izleyicim. Sanırım eski yazılarımı özlediğim gibi eski bloglarımı da özlüyorum. Ama madem özlüyordum gerizekalı ben hepsi bin küsür izleyiciye gelince neden sildim. Hem de tamamen.

Neyse benden bahsetmeyelim. Sana gelelim. Senin şu blog adresini çok seviyorum. İlk zamanalarda izlemek istememin sebebi de buydu. Sonra baktım yazılara felan. Benim gibi olduğunu gördüm sonra. Yorum yapmıyor olabilirim yazılarına. Ama emin ol "ben"i içinde barındıran yazılara yorum yapabilmek o kadar kolay olmuyor. :) Birçok kişinin de böyle düşünüp yorum yapmadığına inanıyorum. Bu bir teselli değil tabi ki. Gerçek bu bence.

Amma da yazdım yani. Bütün yazılarına yapamadığım yorumun telafisi olsun o zaman.

Öpüyore.

in flames dedi ki...

bak bende katılıyorum o konuda sana, neden sildin hemde tamamen ? Ben daha okuyamamıştım hepsini, okumakta çok istiyordum oysa.

Canım Brida, böyle demen yorumlardan çok daha önemli.Ve biraz sensem, yalnız değilim demek ki :) Blog adresimi bende çok seviyorum, biliyorsun hikayesini zaten.Değiştirme demiştin bana :)

Sen beni mutlu ediyorsun bakışsız kedi kara, gitmek yok bir daha.

twitterda takip ettiğin benim bilmem farkettin mi ama :D

öpücükler.

Brida dedi ki...

Ben çekip gitmelerde çok iyiyimdir. "Brida Always Leave" bilmem bir şeyler hatırlatır mı? :)

Ve tabi ki de takip ettiğimin sen olduğunu biliyorum. Pullmeunder'ı görünce anladım zaten.

Son olarak bakışsız kedi karadan öpücükler öpüzükleer.

in flames dedi ki...

hatırlatmaz mı..
İşte ilk görüşte beni tanıyan insan :) öpücükleeeer.