11 Ağustos 2012 Cumartesi

Day 4 - Sıkılmaya başladım yavaştan.

Evet evet yavaştan sıkılmaya başladım ben. Okul sorumluluklarını daha sırtımdan yeni atmışken, sorumluluk falan almak istemiyorum. Düzenli yapmam gereken birşey olsun istemiyorum. Rahatlamak istiyorum. Ama cık pes etmek yok. Bu çok zor bir yazı benim için yalnız. Ben korku filmi sevmem ki. tırt.
 Day 5 - your  favourite horror movie

imdbden bir bakındım da, Resident Evil korkuya giriyormuş OLEEEY !
Ben resident evil çok severim ! Yalnız yine klişe yaptığımı şimdi farketiyorum. Kaçıncısı hatırlamıyorum ama yine son filmine sinemada gittiğim bir seri. Sonra eve gelip serinin tamamını izledim her zamanki gibi.

Gayet güzel bir seridir, izleyin. Zaten bu kadını bir ayrı severim. Filmlerin de hepsini seviyorum yahu. Seçim yapamayacağım. O zaman şöyle yapalım.



Resident Evil: Apocalypse







Resident Evil: Afterlife




VEEE YENİ FİLMİ GELİYORMUŞ EFENİM


Resident Evil: Retribution




Bende bu kadar araştırıp yazdıktan sonra tekrar bir izlesem mi dedim, 3 filmi de varmış bende ama hatırladığım gibi çıkmamasından, beğenmememden korkuyorum yahu. Sizce ne yapayım ? Yorumları alalım böyle, kim izledi bu filmleri kim sevdi kim sevmedi ?Sonuçta izleyeli 3 seneye yakın olmuş, neler değişti o arada neler.. Tekrar izlenir mi ? :)

Hiç yorum yok: