10 Mayıs 2013 Cuma

Meds

Bu sefer sen gitmemiştin ama ben de orda değildim.


Sarılmak o kadar güzel bir şey ki. Ama öyle sizin bildiğiniz gibi değil, üstünkörü değil, ayrılırken değil, sabah günaydınlaşırken değil. Sımsıkı ve severken-sevilirken sarılmak.
Sarılarak bütün sevgini aktarmaya çalışmak ama başaramamak, sevginin göz pınarlarından fışkırması.
Dönüp gitmek ve bir daha sarılmamak.
Sisin arkasında kaybolurken, sevginin de bulduğu her yerden sessizce ama acıtarak aktığını bilmek.
O kadar akar ki bazen de, üstün başın kan revan içinde, nerden başladığını bilmediğin bir kan denizinde nefes almaya çalışan bir sen kalırsın öylece.
Tek düşündüğün de Atilla İlhan'ın şiirindeki sistir.
Tek düşünebildiğim dumandır.
Çünkü, ben karanlıkta içinize çektiğiniz dumanım.
Karanlıkta içinize sadece zehri çekebilirsiniz, temiz hava yoktur.
Karanlıkta, beynimizde kendi cehennemimizle baş başayız ve yavaşla zehirleniriz.
Ve bunu seviyorum.
Onu da.

breathe me
everytime you close your eyes
taste me
every time you cry
this memory will fade away and die
just for today
breathe me and say goodbye

10 yorum:

Adsız dedi ki...

"bak iste sen boyle yapiyosun." dedigin an anlamistim ama anlamamis gibi yaptim. Cunku kabullenemem, ben hayir o olamam. Oyle yapan biri olamam. Sevgi bence ne goze sokula gozyasinda da degil, goze sokulan sarilmada da.. Goze sokulan huzun degil sevgi. En kapali, en gizli olani. Keske kiskanc olmasam, ya da keske cici cici sarilabilen biri olmaktan nefret etmesem. Ki yine de yaptigim olur, orada neden ittim elimle bilmiyorum, belki de durup beklemelisin soyleyecek bir seyim var, neslihaan benim hep soyleyecek bi seyim var, sarilmaya vaktim yok gibi.


Ve guzel olan da yakisikli olan da gizlidir. Bunu en iyi sen biliyosun baska bi anlamda. Ama belki de her anlamda gecerli bu kim bilir.
Bu yaziya sarilmali mesela, bu da huzun akitan bi yazi. Dumanli sisli..

Ustelik oksuren seyler de var, sevmen ne guzel.


Sokak lambalari diyorum.
Opuyoruum..

in flames dedi ki...

Yaziya sarilmali ama bana degil yani, oyle mi? (Yaziyi kiskanirken ben.)
Evet dogru tespit yapmissin hep boyle yapiyorsun dememe.
Ve kabullenmelisin cunku ayse sen oyle yapan birisin.
Kabullenemiyorsan, degiseceksinz
Degisemiyorsan da o olacaksin. Bu kadar basit.Aslinda sadece bana bunu yapiyorsun, belki de sorun bu.
Hayir hayir sorun yok ayse sorun olur mu hic?
Ancak yazi sana degildi, icimden geleni yazdim, baslarken esini dusundum, sonra da dumani. Sana gibi durmus uzgunum.

Adsız dedi ki...

Zaten onu belirttim, bana olmamasi kirici, cunki ben sarilamayanim. Bunun kiskancligini ifade ettim zaten yorumda. Esin e oldugunu anladim yaani.
Uzulme yani.

in flames dedi ki...

He iyi o zaman cunku bunu belirttigin belli olmuyordu. Uzulmeme konusunda ise soz vermiyorum tabii.

misstrawberry dedi ki...

Ve bunu okurken aklıma gelen "sınav sarılması" *.*

in flames dedi ki...

Ahahhaha I love it I love it!!! *-*
Bir de resmen yazımı okudun, şaşırmaktan bir hal olan ben falan. :D

Sam Scarlet dedi ki...

şarkı, o şarkı çok güzel...

in flames dedi ki...

Sam, Sam placebo'yu hissetmen o kadar hoşuma gidiyor ki!

anşe dedi ki...

Kendime acıdım :D

in flames dedi ki...

ben de kendime kızdım ya laflara bak. Çok üzgünüm bu kadar hırçın olup yaptığım haksızlıklar için. :( Resmen hala yanımdasın, yanımda oldun da hep.