20 Mayıs 2013 Pazartesi

Bloglovin

Duyuru duyuru duyuruuuu!
Arkadaşlar haberiniz var mı bilmiyorum ancak Google Reader Mayıs sonunda kapanıyormuş. 
Google Reader denen şey,RSS beslemeleri pratik bir şekilde takip edebilmek için Google tarafından oluşturulmuş web tabanlı bir uygulamadır. 
Yani kapandığı zaman, blogları takip ettiğiniz sistem gideceği için, takip ettiğiniz bloglarda gidecektir şeklinde anladım ben.
Bu durumu öğrenen biz bloggerların, buraya yıllarını veren insanlarında bir telaşla buna alternatif siteler arayışına girmesi de kaçınılmazdı. Bu sitede şöyle ki; 
Bloglovin diye bir siteye üye oluyorsunuz ve ordan istediğiniz blogları takip ediyorsunuz, böyle de burdaki takip etme sisteminize ordan devam edebiliyorsunuz. Uzun lafın kısası, ben de orayı açtım ve google reader kapandığı zaman takipte kalmak isteyenler aşağıya buyursunlar. Resme tıkladığınızda benim bloglovin' sayfama yönlerdirileceksiniz, üye olduktan sonra follow butonundan takip edebilirsiniz.
Şimdiye kadar takip eden, yorum atan, yanımda olan herkese de teşekkür etmeden olmaz tabi ki, çok çok çooook teşekkür ederim!

Umarım bu karar geri alınır da bu sistem elimizden alınmaz, ne diyebilirim ki.
Ne çok seviyorum şu blogu..
Her neyse, sevgiler!




Hiç yorum yok: