16 Mayıs 2013 Perşembe

fall apart


Başka bloga yazmak gibi saçma şeyler falan yapmaya çalıştım ama olmadı. Ordaki yazılarda gitsin istemedim. Buraya alıyorum. 

Hold your breath and count to 10.
Fall apart and start again.
FALL APART--

Like the pierrot the clown
Leave me bleeding on the bed.
As the bruises turn the yellow
The swelling goes down..

Çünkü Allah'ım placebo'yu o kadar seviyorum ki.
Bu adamın sesindeki hüznü nasıl duyamazsınız, insanlar?
Biliyor musun, her zaman sana senin beğeneceğin şeyleri sunmaktan,
Her şeyi sen beğen diye yapmaktan deliler gibi sıkıldım.

Her zaman, istediğin kişi olmaya çalıştım.
Ama asla yeterli değildim, hiç olmadım değil mi?
Bana olmuşum gibi davranmak nasıl bir histi?

Bütün uzuvlarımın heyecanla ve mutlulukla parlamasını izlemek?
Sana inandığımı ve gerçek sandığımı bilmek?

Ama sen ne yap biliyor musun, leave me dreaming on the bed.
Her seferinde daha fazla umut ver ve beni yatakta düşlerimle bırak.



You can't see my astray heart.
I'm gonna hide it so deep, you won't even see it.
You will only see it while I'm going.
Cause I'm going away.
So far away.
I'm taking my heart, taking it away.
I know it can't handle this anymore.
It can't sit and watch itself burning.
It can't watch you with someone else's..
It just can't.
I just can't stay anymore.
I have to go.
God, why I'm not that powerful enough?
Whenever I want to go, I just can't do it.
I'm not that powerful.
Even it gives me pain, I just want it with the pain.

Hiç yorum yok: