19 Mayıs 2013 Pazar

love will tear us apart



Çünkü, sahip olduğum her şey beni sahip olamayacaklarıma götürdü.
Çünkü, aşk bizi ayıracak. Her zaman birleştiğimizi zannedeceğiz.
Bir bütün olduğumuzu sanacağız.
Asla bir bütün olamayız.
Çünkü
Ölümde yaşam var.
Ölümde sevgi var.
Ölümde her şey var.
Şu eksik parça, ruh eşini bulma hikayelerine çok inandım.
Belki de, Ryan'la benim ruh eşim karanlıktır.
Ölümün kokusu ve çürümüşlüğün tadı.
Edgar'ın kelimeleri ve keskin uçlarının açtığı yaralar.
Ben ve benim açtığım yaralar.
Çünkü sevgilim, aşk bizi ayıracak.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Blogunun bu yeni haline asik oldum, ayrica Edgar beni korkutuyor. Sen de ona asiksin resmen. Ryan filan da cirkin insanlar ya, ben Paul u ozluyorum. Allahtan Mike var.

Curumuslugun tadi, yani kelime olarak bakinca kesinlikle harika! Haricini tadamadim.

Bir de kirik bi yazi veya siir olmus bu, kirilan ney cozemedim.
Mucuk.

in flames dedi ki...

Sen izlemedin değil mi kaldığımız yerden. Ben galiba biraz... İzledim ve bilmiyorum çok şey oldu çok. Sen de izlesene. Çünkü üzgünüm ama daha çok kişiyi özleyeceksin. Kahroldum burda ulan! Mike ile Ryan yine deliler gibi gayeliyorlar, içim içime sığmıyor orası ayrı.
Çürümüşlüğün tadını bildiğine eminim Helene.
Bana da şiir gibi geldi, şarkı sözü gibi biraz. Mutlu oldum.

Mucuk mucuk mucuk.