4 Mayıs 2013 Cumartesi

May 5th is the day..

Supriiiiiz!
Eheh önce sana hangi sosyal ağlardan ulaşabileceğimi düşündüm ki bunu yazabileyim. Sadece burasını uygun bulabildim. Gerçi yayınlasam mı yoksa o taslak olayımızı mı yapsak bilemedim. Ama taslak yapsam belki görmezsin, görsen bile taslaktan değil de blogtan okumak daha güzel olacaktır yok yok ben bunu yayınlarım.

Ama söylemek istediğim şey, iyi ki doğduuuuun!
Nice güzel, Jack'li yıllara demek istiyorum.


Evet sonumuz olmalıydı, orda bitmeliydi bizim yolumuz ama olmadı, olamadı ve hala burdayız değil mi, ne kadar acı.


Baksana Jack futbol oynuyormuş biliyor muyduuun ? (Eskimeye yüz tutmuş bir şaka/el yapar burda yazar)
Bir de bu yazıda bahsettiklerimi senden başkaları anlayamayacak resmen, o dışardan dinleyenin anlamadığı arkadaş muhabbetli yazı oldu meheheheh.

Belki ben olmayacağım, olamayacağım çünkü beni yolda/otobüste görünce yolunu değiştireceksin, konuşmayacaksın ama umarım Jack'li yılların olur bebeğim.
İyi ki varsın, kısacık olacak, yakında bitecek olsa da seni tanımak, hayatına dahil olmak güzeldi.
Öptü seni Nesliş, sevdi bir de.



Çünkü biliyorum ki, insanlara kendi karışıklığından başka sunacak bir şeyin yoktu. Bir şeyimiz yoktu.
Ama üzülmeyelim Ayşem, "İnsanların dünyasında adsız olmak cennette ünlü olmaktan iyidir. Cennet nedir ki zaten? Yeryüzü nedir? Hepsi zihnimizde." dememiş mi birileri, demiş..

Sevgiler..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sana seni pisbok nidasi esliginde mona lisa'lar yolluyorum buradan. Bu mona lisa'larin gozlerinde ve kaplerinde kalpler var, sevgi var. Asiri sevgi var. Burayi secmen cok guzel, ben de onu dusunuyodum tam, arada dusunuyorum, son amanlar dusunuyorum ki sen iyi ki beni burayla tanistirdin sevgili neslit.
Ne guzel seyler bunlar di miii? Gozyasi kadar guzeller o kadar degerliler. Binlerce yas akitmaya degecek kadar degerli ve guzeller. Ve o paragraf yolda'da geciyor buyuk ihtimal. Okudugumu hatirliyorum cunku. Demistim ki bunu okudugumda, ben o karisikliga asik olurdum heralde..

Bu arada Jack futbol mu oynuyormuuuuus!? :)) abi onu gec Yolda en cok satilan kitapmis da Amerika'da Incil den sonra da , ondan sagapiyolarmis onu, kasanin yaninda yahut raflarin arkasinda sakliyolarmis. Buna ne diyceksiiin? Pes dogrusu. Di mi?

Ustelik diycegim bir sey daha var ki, o kizla konusmadim belki ama suan dusndugumde dahi hissedebiliyorum bir zamanlar onu nasil sevdigimi. Ve hala da seviyorum, gercekten. Arkadasliklar boyle olmali zaten, kotu bitmek zorunda degil. Kotu hatirlamak zorunda degiliz. Hatirladigimizda gulumsemeliyiz sevgiyle ve ozlemle. Nu harika bir sey aslinda.

Cok tesekkur ederim Neslitim.
Kucuk Ayse seni cok sever.

:*