30 Nisan 2010 Cuma

dilim you aare the oneeeee'a dolanırken

oh sonunda biletleri resmi olarakta aldım kjggbk. abi ne zor çıktı tek günlükler.
ee tabi kombineler bitmeden yetişemeyince. abii 3. günede sahne almadım mı ? aldıııııım <3
eğer placebo ilk gün çıksın, atarım lan seni beni.
birde bizim sınıfta bi kız var namı diğer Emo. Emo olduğundan değil isminin kısası bu yea salak kjkjhn
onun finlandiya da akrabası var. beni de götürmeleri için peşlerine takılcam.
hihahah. zaten her boka abim gelir abim gider.bunada gelir lan. aşkım o benim.
tabii önce majestelerinden izin koparmak var.pasaport işleri vaar.anam.
biletlerden sonra da yüzüm yohhi bunu dimeye. abim bu akşam eve geliyii, onla artık yapcaz bişeyler.
birde sonisphereün finlandiya ayağında, ağustos 7de.him turnesinin son gününde.
Allah'ım ! nasıl bir şanstır ! çünküm emolar ağustosun başında gidiyor.
böyle new york.. new york.. anam bi tane daha new york sıralamışlar.
en altınada finland, pori. lol
yeeeeeeeeeeeeeeeeeey derim anacım ben. ve birde benim doğum günüm varya ağustosta *-*
bu hayatımın doğum günü olucaak. ve tatili. gerçi rockn coketa güzeldi ama lütfen, karşılaştiramiycaaam :D
şans dile bana emi çocuğuuuum.

Hiç yorum yok: