2 Nisan 2010 Cuma

Ben Öldükten Sonra

Çok garip bir kitaptı. Ayrıntılar, saçma sapan şeylere dalıp gitmesini sevmiştim aslında. ama bir gariplik vardı. hem kız çok uzaktaki sesleri felan duyuyordu. bu garipti ama hiç söz etmedi. en sonunda her şey. anılar duygular konuşmalar. çok kötü oldum. belki bende öyle olacağım. o kız gibi. ben daha da çabuk pes ederim belki. korkuyorum. bu korkunç. bunu tamamen unutup birazdan film izlicek olmam da korkunç. Adamın o kocaman kalbide öyle. Birde liste hazırlayacağım. Klasik ölmeden yapılcaklar gdfadssd Ama saçma sapan test çöz felan değil yada supernatural izle. Gerçek şeyler olucak falan. biliyo musun eskiden kola içerken kolay değildi, asit yakardı yani. şimdi dikiyorum bişey olmuyor. bende bir gariplik var. dfsa bak yine yaptım. Abi tedavisi olmayan bir hastalığa yakalanıp ölücem. Tek korkum bu.

Hiç yorum yok: