4 Nisan 2010 Pazar

Shiiiit diyorum sayın seyirciler.

Hahah cidden bu da oldu. "Şaka mısın" dicem yineee.
Çok güzeldi. Bir garipti. Allam ordan babamın beni uyandırma çalışmaları rüyamla birleşince çok hoş oldu fdsgdsfg.
Böyle karanlık bir oda. Aslında pencere felan var ama kapalı kapı kapalı.
Çok seksi bir ortam gfdgsdf Benim ufacık yatağım var. Ville var.
2miz sarılıyoruz. Bilmiyorum Ville orda biraz zorlama gelmiş gibiydi ?
Bana mı öyle geldi..
Sonra ortam değişiyor. Ville yerde yatıyor. Ben gidiyorum yanına.
Ve yapıyoruz. Şaka gibi. Bizim salon gibi bir yerdi.
Yerdeydik. Durup durup sırıtma isteği var şuan.
Sonra birilerini geliyor bişeyler oluyor. Hatırlamıyorum.
Ville gidiyor. Ama yaptık olum ! Lütfen her gece bu rüyayı göriyim.
Lütfen her gece bu rüyayı göriyim.
Lütfen her gece bu rüyayı göriyim.
Lütfen her gece bu rüyayı göriyim.
HER GECEEE. Bu da benim azgın yüzüm oluyor.
Neyse unut sen bunları, okuyan her kimsen.
Bu özel tamam mı ?
Ama unutup gitmekte istemiyorum.

Hiç yorum yok: