24 Nisan 2010 Cumartesi

Christop ?

Birazdam ağlamaya başlicam salya sümük T.T
Abi adamda omegledendii.
Canadadaymış ama Yunan kökenli.
17 yaşında. bana Priscilla demeyi tercih etti.
Tarihi çok seviyor. Ayrıca Amerikayı ve gelecek ay yani heralde mayısta New York'a gidicek.
Hakkında bildiklerim bunlar.
Ama çok tatlıydıı ! Çok uyumluydu.
2,5 saat felan konuştuk.
Başlarda istersen faceimi ekle dedim. Yok burdan eklemiyorum dedi.
Sandım biraz konuşsak ekler. Ama yok. Denemek istedim.
Çıkıcam dedim.
"Allright.
bye.
don't give up :| "
dedi ve gitti.
sanki moralimi düzeltmeye gelmişte sonra gitmiş gibi.
ÜF.
Bir ara sordu işte okulu bitirince ne olucaksın.
Bende kocaman bilmiyorum yazdım.
Bu büyük bir mesele.
O da let's bakalım ne olabilirsin dedi.
Müzikle ilgileniyosun gibi bişey dedi.
Record company dedi.
bende dedim ki ben çok kıskancımda, kimseyi ünlü yapamam.
o zaman şarkısıcı olmak istiyosun felan dedi.
şarkıcı değil ama bir grup yeap.
may drummer.
o da avukat olmak istiyomuş. lawyer.
ahhh bi daha gel olum kafa insan.
en son biliyo musun " farewell!" dedi gitti.
T.T

Hiç yorum yok: