6 Nisan 2010 Salı

Fena değil günler

Image and video hosting by TinyPic

Bugün stok yaptımm. Ahah güüzeldi kiii =D
Ve şey. Kimsenin arayıp sormaması dışında bir sorun yok.
Arada öyle rahatsız edici bir boşlukta yok, bence.
Konuşamıyoruz felan ama, aklımız birbirimizde bu hissedilebilir.
Şey biri vardı. O.. Ama bugün o da harika sonuca vardıı.
Olum Haktan da çok kafa çocuk. Cidden seviyorum ben onu.
Müzik hakkında konuşuyoruz. Ve bence bana erkeklerden daha çok güveniyor.
Çünkü ben onu aşağılamıyorum. Dinliyorum. Konuşuyorum.
Aynı dili konuşuyorum ben onla.
Gerçi müzik sohbetlerimiz r&b'de sınırlı kaldı.
O dinlemiyorum pek benim tarzım.
Ben onun yüzünden r&b dinler oldum abii dfgasdfasd
Over and oveeer.
Fazinin Katherine'ini aldıııım.
Haha çıkışta farketti ve vermedim.
Ben sevdim kitabı. Okuyacağım yanii.
Ama ne gerizekalı insanlar var.. Anlamıyorum siziii.
Katherine kızıl saçlı, kapakta bir sarışın var !
Bizenekii dükün karısından yada kastedilen başka bir sarışından..
Ve nasıl unuturuuum; ŞAPKACIII.
Ay çok tatlıydı. Bir ara gözleri kocaman yeşil oldu ya.
Tamam anne tut beni gidiyorum moduna girdiiiim.
johnny depp filmlerine taktım bu ara.
Evet film gündeminden çok geride olarak karayip korsanlarını izlememiştim.
Onun 1.sini izledik -annemle- Bu aralar herşeyi annemle yapasım var.
Alice'e de onla gittiim. İşte Willy Wonka'yı indirdim.
Ben onu izlemiştim de annem izlemedi.
Onu açarım.. Yada terminator tscc izleriiz.
Ah Katherine okuyasım var.

Hiç yorum yok: