30 Nisan 2010 Cuma

well as i do

nedenini bilmesemde ben komediden nefret ediyoğuuum.
aç hani zorla izlet gülerim felan. ama abii deme gel komedi filmine gidelim.
neden sevmiyorum kiii *-* illa salya sümük olcak arkadaş.
ayrıca çokta asosyal gördüm kendimi.
dersaneye millete gülümseyip selam vermeye üşendiğimden gitmedim bugün.
zaten bi sınavlara gidiyorum. onada gitmiycem.
youuuuur love is a razorblace romanceee-y-y. bi yerde yeea yeaa felan yapıyodu da hatırlamıyorum dfgdasf
taste from your god diyorum anam. orda god yoktur da.
nedense ben öyle söylüyorum fdadfsgsd
eskiden şarkıyı yanlış söyleyince dönüp düzeltirdim hacı artık takmadığımdan taste from your god kaldı o.o
birde festivalde dinlemediğim grupları indirip dinlicem.
ama ipodum yok işte sorun o. okula kaptırdım fdgdfsgasd
götünüz yeseydi de ben ordayken alsaydınız falan. ama ben aşada sınavdayken ayıp ayıııp.
hayır kimsede görmemişti o gün tabii ilk hoca gördü.
birde sınıf hocası. götüme benziyo zaten. dönem ödevini de kabul etmedi.
abicim aynı anda yürümüyo kii ya konser işleri iyi ya ders.
birde fenle mat gitmiyi aynı anda. geçen dönem mat sürünüyodu 45lerde.
şimdi o 90da.
feni sor banaaa. geçen dönemde o 90dı. zaten hiç feni yapamamışımdır. hele biyoloji. ezbeeeer öğğ.
ve birazda fizik tabi kii. fiziği kim sever ?
bi insan bu kadar da ooh, my darling YES YOU DOoooo ! der kii.
başlığa bak ne alaka ama.

Hiç yorum yok: