3 Nisan 2010 Cumartesi

İyi Gibi..

Tema bir garip oldu yaav. Resim yazı böyle cidden garip.
Ama sevdim ben bu halini (:
Mutluyum ya.
Sadece iklim var.. O kötü. Onun için üzülüyorum.
Ama benim için kötü giden bişey var mı ? Olmaz mı..
Ama azıcık mutluyum gibi.
Belki de Ville'nin sesi bende etkisi yapıyordur.
Sarhoş gibi oluyorum adamın sesiyle.
Ve o gülüşü yok mu. Şaka mı bu ?
Aynı şey gibi gülüyor. Şey gibi.
Bana hep böyle gülenler düşüyor. Başlarda komik gelsede o gülüş..
Kalbimi oynatıyor. Ve gülümseme.
biliyor musun blogcan villeyle çook benziyorlar.
ve jelibonu sikeyim. sevmiyorum onu.
adın da jelibon değil senin bundan sonra.
adın sixsixsix.
adın 666.
ve seviyorum seni blog.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

enee benimkine benzemiş:) hayırlı olsun bağyan güzel olmuş, ville'e hepimiz aşıktık senin yaşındayken adam hala aynı etkiyi yaratıyor vay be..

in flames dedi ki...

Teşekkür ettim hanım kız.Seviyorum senin yorumlarınııığ .d Aşık değil de. Cidden aşık değil ama garip etkileri var adamın haklısın. Ehem birde sesini inceltmese göt herif dgfdsfg