23 Nisan 2010 Cuma

Unutmak, unutulmuş olmak.

- Fazla uzağız. Sadece kuru sçsler yok mu sence yoksa ben mi duygusuzum ?

ben - Öyleyiz haklısın. Belki benim yüzümden. Son zamanlarda, aslında ne kadar soğuk olduğumu farkediyorum. İçimden cidden hiçbir şey gelmiyor.Gülmek. Ağlamak. Bilmiyorum..

Sanırım durumu böyle özetleyebilirim.İtiraf etmek zor ama öyle. Soğuğum. Sanki kalbim buz tuttu. Belki bu yüzden sürekli üşüyorum yaav drfvgdaf. Donuyorum genelde, ellerim, ayaklarım.
Ama pek takmıyorum.. Eee napıcaz ?

Bunun bana çok uyacağını düşünmüştüm. Şuandan fazla uyamaz ya;
"Burada geçirdiğim keyifli günlerin dinginliğini kimse bozmamalı. Kabul ediyorum; birbirinin aynı, bir öncekinden farklı olmayan günler. Ama hoşuma gidiyor bu tekdüzelik. Herşeyi, herkesi unutmuş ve unutulmuş olmak işime geliyor belki de. "

Hiç yorum yok: