24 Nisan 2010 Cumartesi

??????????????????????

öyleyse neden rol yapmıyoruz ?

http://reft.files.wordpress.com/2009/04/jeux_d_enfants_boite.jpg

Benim boktan ruh halimi boşver de..
Bu filmi izlemek için uzun süredir bekliyordum. Asla zamanıymış gibi gelmedi.
Bu filmi merak ediyordum.Hemde hakkında duyduklarım, okuduklarım..
Öylesine açıp izleyemezdim. Belki tamda ihtiyacım olandı.
Yada saçmalıktı şimdi izlemem. Ama.. Garipti. Çok gelgitler vardı..

" 10 sene görüşmeyeceğiz. Cap ? "

666 bu kız iyice sıyırdı diyosun tamam. Aslında dün gece çok iyiydim ben.
Cidden. Yeni çantamı koycaktım. Şoplamıştım felan.

Ama sonunda hayallerini gerçekleştirdiler, en baştaki görüntü, en anlamlısıymış.

Etkilendim. Eee gidip him dinlemeye devam edeyim.

Bir insan kalbini paramparça hisseder mi ? En azından birşey hissedebiliyorum.

Hiç yorum yok: