24 Ocak 2013 Perşembe

Mim iyidir

. Şu an olsa çok sevinirim.
   Biraz önce kapandığını yada özelleştirildiğini farkettiğim bloga ulaşabilirsem çoook sevinirim.

. Şimdi orada olmak vardı.
   Larry'nin yanında olmak vardı.

. Nerde o eski günler.
   Nerde o eski günler dediğim bir gün, yok. Şuandan gayet memnunum.

 . Neleri özlüyorum.
  Birilerini, her zaman birilerini, çok..

. Çok severim.
Bir fandom takipçisi olup, shiplemeyi, fflerini okumayı, onlar hakkında araştırıp paylaşıp, diğer fanlarla iletişime geçmeyi, sosyalleşmeyi.

. Nefret ederim.
Değişikliklerden, sürekli değişen insanlar, huylar, davranışlar..

. Bugünlerde çok fazla dinledim.
1D, Kansas, Adam Lambert

. Şimdiki ruh halim.
Araştırmacı diyebilirim ıhm sabahtan beri internette birşeylerle ilgileniyorum falan.


Mim için bebeğime teşekkürleeer! 

3 yorum:

Adsız dedi ki...

vayy "adam lambert" görünce havalara uçtum :)

"Şuandan gayet memnunum" aynen, şu an şu anda kalmalı bence de :)

güzel mimmiş öyle kapasım geldi, bi ara yazabilirim inşallah :)

in flames dedi ki...

Özellikle şu aradalar outlaws of love'a takmış bulunuyorum! :)
Kap tabi kii, okurum bendee :)

Adsız dedi ki...

"Değişikliklerden, sürekli değişen insanlar, huylar, davranışlar.." dan ben de nefret ediyorum