1 Ocak 2010 Cuma

Xmas.

Image and video hosting by TinyPic

YENİ YIL !

Sonunda geldiiiiğ. Çok mutluyumm !
Bu yıl, herşey daha iyi olucak. Ben liseye geçince, yepyeni bir sayfa.
Yeni arkadaşlar, belki dostlar.. Yeni bir ortam. Herşey düzelecek.
Ve belki mutlu olacağım. Bunun için çabalayacağım.
Yeni yıl hoşgeldin, bana ne getirdin ?
-
Dün de güzeldiiiğ *-* Durmadan üstümüze atlayan, bir ara Fazi'yle yere yuvarlanan bir Berra.
Birde geçen seneki 8'ler vardı kii sorma. O incebelli tayfayı kastediyorum.
Yok böyle bir gerizekalılık. YOK. Ah çok lazımdınız lan. Mmm sonra eve gelinceeğ kuzenim geldii.
Seviyorum lan onuuğ. Birde Noel Babalı pasta getirmiiiş. Canım lan o. Pastayı da çoook sevdim *-*
Oturup bir sürü yediim. Ehem. Yeni yıla tuvallette girdi dafvgasdfasd.
Ben ona gitme, bak yeni yıla tuvallette gircen dedim ama. Haha, dinlemedi dfgadfgda.
Bende nasıl girdim ? Televizyonla girdim. Evet bok gibi bir yeniyıla giriş.
Off. Ben ayarlicam ama, kimse gelmiyor kii. Neyse. Tabii gecenin sonunda, televizyonda Amelie,
Uyumuşuz 2mizde *-*
-
Sana birde isim buldum bilog'mmm.Sen bundan sonra* Jell's*sin.
Onun gibi gitme sakın tamam mı ? Bırakma benii.
Ne olursa olsun ben yeni yıldan umutluyum.
-
Yeni bir izleyicim var. Mutlu oldum *-*
Önem verdiğim birinin izleyicim olması güzel *puppyeyes*
01.01.'10 16:26

Hiç yorum yok: