6 Ocak 2010 Çarşamba

Çok Abartıyorum Değil mi ?

Image and video hosting by TinyPic

Senin için bu kadar basit mi ?
Belki yine benim haberim yok, silmedim diyeceksin.
Ama işte.. İnanmak gerçekten zor.
Hani olur ya, eklediğinde kabul edersin de sonra çok gereksiz görüp silersin o kişiyi.
Öyle biri miyim ? Belki de sadece yanlış anlamayı büyüttüm.
Ama kendime hakim olamıyorum.
Buraya yazmaya bile emin değilim bunları.
Bu kadar açık konuşmaya.
Bu huyumdan nefret ediyorum.
Ama bir gerçek var ki, ben çok kötü bağlanıyorum.
Keşke ilk başlardaki gibi olsa..
O zaman öylesine eklemiştim msnini.
Arada, çok nadir konuşurduk.
Sonradan keşfettik biz bu kadar uyumlu olduğumuzu.
Sevgilimden bahsediyor gibi oldu lan fhadfasdf.
İşte. Offff. Bu kadar kötü bağlanıyorum işte.
En iyisi gidip yatmak.
Sadece uyuduğumda bu düşüncelerden kurtulabiliyorum.
Ve muhteşem gün bok gibi biter.
Göt diyecektim.. Ama o bizim lafımız...
:/

06.01.2010 00:47

Hiç yorum yok: