20 Ocak 2010 Çarşamba

Hayallerimde yaşadığımda, herşey güzeldi aslında..

Image and video hosting by TinyPic

Bugün çok garip bir rüya gördüm.

Aslında güzel gibiydi.
Yani hatırladığım kadarıyla..
Böyle bölük pörçük, garip kısımlarını hatırlıyorum.
Biz önceden tanışmışız onunla.
Sırılsıklam aşığız, nasılsa..
Unutamamışız asla birbirimizi.
Sanırım o gün doğum günüm.
Birileri, 2 kişi, bir bayan birde bay.
Sırtlarında böyle dağ gibi, küçük yüzük kutuları gibi kutularla hediyeler.
Ama bunu zaten her sene yapıyorlarmış.
Bende istemiyorum.
Sadece gitmek istiyorum.
O'nun yanına..
Sonra kutulardan birinde anahtar var.
Araba anahtarı. Ona atlayıp gidiyorum işte..
Gidiyorum. Ama o da böyle çok karışık bir durumda.
Otel odası gibi bir yerde.
Birileri var.
Yinede gidiyorum ben.
O'nun yanına..
Sonra kavuşuyoruz böyle.
Uzun bir öpüşme.
Ama sonra herşey dağılıyor.
Bambaşka bir yerde, başka birşey yapıyorum.
Hiç hatırlamıyorum oraları.
Sadece onu, herşeyi bırakıp gidecek kadar sevdiği hatırlıyorum..
G A R İ P.

Kalktığımda çok romantikti diye düşündüğümü hatılıyorum. Sonra unuttum herşeyi.
Hatırlayamadım.
Ne kadar zorlasamda..
Hatırlayamıyorum.
Çok bulanık -______-

Ve ikizimin sorması üzerine şöyle bir durum var ;
Benim hayallerimde, kitap okurken canlandırmalarımda, rüyalarımda vs.
Asla net bir yüz olmaz.
Arkadan saç rengi felan görürüm böyle. vucütlar, boyları.
Ama yüz yok.

20.01.2010 23.00

1 yorum:

Loney Blood. dedi ki...

takipliyorum blogunu