3 Ocak 2010 Pazar

On My Own !

Image and video hosting by TinyPic

Lied TOO MUCH.

I think that i've had ENOUGH.
Am i TOO MUCH ?
She said that she's had ENOUGH.

I'm standing on MY OWN..
Remembering the ONE i left at home !

Bütün gün bu şarkıyı mırıldanırsaam *-*

Ve güzel bir gündüü. Çook güzeldii. Böyle ciciler ciciler aldım :D
Oysho'da Colin's'te indirimm vardıı *-* Gerçi kasa sırası mağazadan taştı, o ayrı xD
Kulaklık aldımm kendime. Çok para verdim yineeğ. Birde bozulanın garantisi vardı, hiç aklıma gelmedi O.o
Onu da götüreyim de, dursun evde n'apalımm :D Sonraağ bi ara annemle ayrı takıldık. Ehah orda çekmedii.
Kafayı yiyoduk. Mesaj attım yanlış anlayıp 1. kata gitti hfdjhgdf.
Ehem en sonda parfüm baktımm. Ama 5 kuruşum kalmadığı için almadan çıktım :(
Chanel'ın çok hoş bir parfümüydüüüğ. Alıcam onu bir ara *-*
Neyse, Jell'm, ben yine film izliceem şimdi. Annemle izlicez (: Dün izliyemediim ki Pretty Woman'ı. O lanet altyazı sağolsun.
Dün Amelie izledim. İlk yarısınıığ. Ama anlamadım neden bu kadar beğendin ikiz ?
Bloguna öyle yazmıştııın. Hiç ekşıın yok anam.
Bugünde izleyemiceem Pretty Woman'ı zaten.. Kocaman bir MÜ. ehemm.
Görüşürüüz Jell'm.
*-*

03.01.2010 19:30

Hiç yorum yok: