26 Ocak 2010 Salı

Amk demek böyle bir duygu.


Image and video hosting by TinyPic

Bu eskiden telefonuma yazdığım bir yazıydı, çok sinirliydim.

Koymak istedim..

---- bla bla bla.
koyucam da, yazdım o kadarda alamıyorum telefondan fsdafdsaf.
Ama koyucam.
Şimdi dizim başlıyor.
Güle güle Jell'm.
Jell diyorum, Selina sanmayın ha, bu başka jellden esinlenilmiş bi jell. öyle (:

Şuan ise bambaşka bir şeye sinirliyim.
Hocanın yaptığına bak !
Ya onunla bir alakası yoktu olayın.
Yatılıya fazla kişi(2 kişi) kalmadığından ve zaten biri de Eymen olmasından dolayı kalmak istemedim.
Tamam arattım hallettim bilmemne.
Ee ne üstüne alınıyorsun ?
Gitmiş aramış herkesi, herkes gidiyor.
Ben mi kaldım şimdi ?
Bana mı inattır bu ?
Sonra ben bana inat olduğunu düşünmeden, çünkü hocayı iyi bilirdim ya.
Melek gibi kadın felan.
Ama yaptığına bak sen.
Berra aradı ki ne duydum.
Herkesi aramış, herkes kalıyor.
Ehh kim dışlandı şuan ?
Hayır niye üstüne alındı da bana inat yapıyor.
Onunla kalmak istemedik sanki.
Gerçi bütün gün test çözdürcek gibi duruyor kızlara, istemezdim tabii, o ayrı.
Öyle işte.
Birde Burcuya kızdım.
Ona o kadar sordum.
Kalmicaktı.
Bende kalmadım o yüzden.
Ama onuda ikna etmiş, zorla.
Dersane hocası bilmemne annesi aramışta aramış.


Siyah : Sonsöz.
Şeker Mavi(*.*) : Günün yazısı.
Zaman : 20.06 (yazmatarihi) 26.01.2010
Gönderilen zaman : 20.18

Hiç yorum yok: