29 Ocak 2010 Cuma

Bazen sevildiğini düşünmek işe yaramıyor, sevmeyenleri görünce..

Image and video hosting by TinyPic

Heeey Lara.

Özledim seni pislik.
Msne felan giremiyorum.
Eğer okuyorsam yazımı, özledim seniii.


-
Selina ve Aslı'm yeni hikayeye başlamış ! ♥
Onların hikayelerini görmek gerçekten güzel..
Hele de geçen gün rüyamda, Selina'nın yeniden üye olup hikaye koyduğunu gördükten sonra *.*
Selina'nın yazılarını her zaman sevmişimdir..
Sanki bana neyin dokanacağını, duygulandıracağını biliyor.
Çok duygusal olduğum bir yana, Selina nasıl yazacağını biliyor (:
Ama rüyamla konusu aynı değildi dafasdfsad
Benim rüyam aslında baya garipti.
Biraz yazılar, sonra bir video eklentisi ve bir çizgi film oynuyor orda.
Selina'nın yeni nicki, hikayenin yazı tipi bir garip.
Yazı tipinide hiç sevmemiştim, böyle kocaman el yazısı.
Ehem, gerçeğinin daha iyi olduğu kesin.
Ve şey.. giriş bölümü.
Ahh, kızın annesi vurularak ölüyor.
Trajediye bak.. Off.
Ve dikkat edince, Selina'nın hikayeleri dostlar üstünde fazla duruyor.. (:
Şimdi 1. bölümüde okuyup yorum atacağım.
Biloguum biliyorum 3 gündür seni ihmal ettim, ama yatılıdaydım yea.
Yatılı.. Çok sıkıldığım, gitmeye karar verdiğimde, eğlendiğim de oldu..
Nilo'mda msjlarını eksik etmedi.
Vee tabi Dilo'mun iyi geceler mesajları
Seviyorummmsizilan.
Ah Buket'te artık bir hat alsa..
Ve tabi kii Aslı'mda bir hat alsa..

23:02 29.01.2010

Hiç yorum yok: