11 Ocak 2010 Pazartesi

Oha O.o Raslantııığ.

Image and video hosting by TinyPic

Oha O.o

Şaka gibiiii.
Gece rüyamda profillerin açıldığını gördüm.
Şöyleki önce bir konudaydım.
O konuda tema değişiyordu.
Sonra konudan çıktım.
Bütün sitenin teması değişmişti ve profiller geri gelmişti.
Sabah ona bakmak için kalktım.
Sabah yoktu profiller sanırım.
Varda olabilir. Dersten başımı pek kaldıramadımm.
Şimdi bir bakıyorum, profiller gelmiiş !!
Çok çok çoook mutluyum.
Ama yine böyle olmuştu.
Ve gitmiştii. Umarım yine gitmez yea.
Çok seviyorumm profilleri.
Gerçi eskisi gibi olucak mı ki ?
Olabilir mi ?
O kadar kötü ki herkesle..
Of. Lanet olsun !
Ben 2009'un başına dönmek istiyorum.
Bunun için herşeyimi veririm.
Çünkü hiçbirşeyim.
Onlar benim herşeyimdi.
Ben yine yanlızım.
Lanet olsun !
Ama bu son ayların bana kattığı iyi şeylerde var.
Dilo'm var. İlayda var. Buğğ var. Nilay var.
Bari siz yanımda olun ha ?
Seviyorum sizi çünkü.. Çok..
Of biloog..
Yarında fen yazılım var.
Umarım eski konuları unuttup mahvetmem.
Bana şans dile !
Birde yeni bir animeye başlamak istiyorum.
Hiç ama hiiiiç vaktim yok buna, ama istiyorum :D
Şey şeeey kuzenime ps2 indirttiim.
Ve emilie a. çalışması yaptım bir taneeğ *.*
Avatar yapmayı da öğreniceeem.
Dilo'ma sorarımm belki (:
Bu işi halledicem. (:
Jell gelsiiiiiin. Lütfen. Jell !
Görüşmek üzere blogum..

00:19 11.01.2010

Hiç yorum yok: