2 Ocak 2010 Cumartesi

In Joy and Sorrow.

Image and video hosting by TinyPic


Dün dün gecenin bi vakti birde yengem sesten rahatsız olup gelir diye korka korka Dirty Dancing izlemek *-*

Bayılmak bayılmak bir daha bayılmak.
Ahahah ben neden böyle filmlerden geri kalmışııım -___-
O film yeni mi izlenir yaniiiğ. Ehem birazdan da üşenmezsem(Dilo'ma selamlar !) Pretty Woman'ı izlicemm.
Birde bugün Buket tutturdu ara konuşalım adghadfadsf.
Abi arabada biri annem diğeri abimin kayınvalideysiiğ sıkışmışım aralarında.
Nasıl ariim. İnince arabadan aradım sesim gitmedi felan. Ayh ne gündü.
Birde foruma gidelim diye tutturduumm. Harikaaa bir dergi aldım. 20 milyon"cuk".
2 tanede kitap. Biri manga, yeni çıkmış *-* Şimdiye kadar türkçe manga bulamamıştım lan o_O
Diğeri de Jenny Humpbilmemneeğnin kitabı var yaağ, "It Girl" serisi.
Onun bilmem kaçıncı kitabı olan Şanslı. Ehah ne zamandır bekliyorumm ben o kitabı.
İlo'nun, Vermillion Sis'iminn tüm nefretine karşı Jenny'ye ben sevdim kitabıığ =D
Tabii unutmuşum herşeyi, o ayrı gfhdfagasdf. Bir yandan da.. Mutlu değildim işte.
Olamam da. Sebebi ayrı. Dilaram bilir.. neyse.

Hadi görüşürük Jell'm.
ihih.
*.*

02.01.2010 23:30

Hiç yorum yok: