19 Ağustos 2011 Cuma

what if God was one of us ?

Sanırım insanları gruplandırmayı seviyorum.
Hayır kötü yada bencil bir anlamda değil.
Benzeyenleri bir gruba, bazı yakınları bir gruba.
gülsüm-buket-nilay bir gruptu mesela.
aslı-gizem-selina-gülenay bir diğer grup.
Son zamanlarda;
aşina-aslıhan-gizem diye bir grubum var.
Ne bileyim. Birbirine benzer olduğunu düşündüğüm insanları böyle gruplandırırım.
Sonra hepsini ayrı ayrı tanıdığım da çok farklı, değişik güzelliklere sahip kişilikler olduklarını farkederim.
Bu aklıma şeyden geldi, son zamanlarda da karıştırdığım 2 blog var.
2sini de o kadar beğeniyorum ki, orda görüp başlayıp-devam ettiğim bir diziyi hangisinin söylediğini hatırlayamıyorum şuan.
Bunu neden dedim onu da bilmiyorum.
Eklemeden gitmeyelim, sonunda bütün gruplarım da dağılıyor.

not:içlerinde bende varım tabii, eklemeye gerek duymadım. ama dediğim gibi, dağılıyoruz.

2 yorum:

modafobik dedi ki...

Süper blog ya yazı tarzın falan, tuttumm!

in flames dedi ki...

aa çok sevindim! umarım okumaya devam edersiin*-*