1 Ağustos 2011 Pazartesi

heart shaped box




çok güzel bir gündü. şu kızı bazen çok kıskanıyorum, bazen sinir oluyorum, bazen kızıyorum ama aslında seviyorum. biraz. okusa şimdi bohherif derdi. yarram nabim derdim bende. birde çok utandım kendimden. sen ramazan olduğunu unut, sokaklarda elinde kahve ile dolan. oldu mu duscha oldu mu. game of thrones izliyoruz annemle. ama beni delirtiyor ben her dakika izlemek istiyorum o hep meşgul. bağımlı oldum. birde sarma bağımlısıyımdıır*-* ama yumuşak severim. ekşi olucak birde mmmhhh. o değil de bu kedi niye bana böyle davranıyor çözemedim. ben bişey yapmadım. bazen çok aptal hissediyorum kendimi. kötü niyetle yaklaşmayı aklımın ucundan geçirmediğim insanlara öyle yaklaşmış gibi oluyor. evet anlatamadım. herkese hayırlı ramazanlar efenim. oruçlarınız kabul olsun diyelim, bitirelim. ha unutmadan. kahveden nefret eden ben artık bir gün içmessem deliriyorum. o kadar yani.

5 yorum:

Lynn dedi ki...

Kahve kulübüne hoş geldin. Bana ulaş.

Mia Wallace dedi ki...

benim ne zaman gelicek o kahveyi sevecğim günler, bekliyorum :)

in flames dedi ki...

bende öyle diyordum, gelir gelir, mutlaka geliyor yani :)

misstrawberry dedi ki...

Bohheriff! <3

in flames dedi ki...

yarram nabim seviyorum işte-.- bende istemiyoru maslında kbjmgn