26 Ağustos 2011 Cuma

but i feel i'm growing older


  • Duşa gözlüklerimle giriyorum ve onu da bir güzel sabunluyorum.
  • Artık meyveleri yemeden önce kendim de bir siliyorum -gleedeki emmadan geçti-
  • Duşta çıktığımda yatak örtülerimi değiştiyorum anneme. -evet bu hergün anlamına geliyor ama arada üzülüyorum ve kadına bu işkenceyi yapmaktan vazgeçiyorum-
  • En fazla 1 saatte bir kalkıp ellerimi yıkıyorum.
  • 2. gününde olan yemekleri yiyemiyorum, midem bulanıyor.
  • Evde herkesin kullandığı el havlusunu elimi hayatta silemiyorum genelde askıda duran diğer havluları kullanıyorum.
  • Herhangi bir kremi sürdükten sonra ellerimi hemen yıkıyorum, kaygan olmalarına katlanamıyorum.
  • Masa da ağzını şapırtadan -babam olsa da ve genelde oluyor- öldürmek isteğiyle yanıp tutuşuyorum, derin derin nefesler alıp ofluyorum, mesaj yerine iletilmiyor deliriyorum.
  • Normal bir günde -evde otururken- 2 kere üstümü -iç çamaşırları da dahil- değiştiriyorum.
  • Eskiden olur olmaz her yerde yatabilme yeteneği olan ben şuan başlarının yastığından tiksiniyorum.

Evet baya delirdim. Demin duştan çıktım yine. Aklıma geldi.
Tam bir hijyen delisi oldum. Sevmiyorum bu halimi. Umursamaz olmak güzeldi.
Aslında bugün planlarım arasında uyumak vardı ama ben sabahladım, saat öğlen 1 hala ayaktayım.
Kuaföre gitmem gerek, annem benle gelmemek için diretiyor, deliriyorum.
Neyse işte başımı ağrıttı havlu.

Lütfen ankete katılın ve akşama bavuluma hangi kitabı koyacağıma karar verebileyim, lütfeen*-*

Son olarak, eski yazılarıma dönüyor gibiyim ufak ufak. O kadar uzun yazamıyorum ama..
Sanırım nedenini anladım. O kadar uzun dertlenebileceğim birşeyler yok.
Var da. Onu anlatmamayı, unutmayı tercih ediyorum.
Herşeyimi o oluşturduğu için de, geriye anlatacak hikayem kalmıyor. böyle işte..

7 yorum:

Adsız dedi ki...

yaaaa yaslanmak cok kotu bya, buyumekmi desen. kulaga daha hos geliyor :D
Garip garip huylar ediniyorsun. eskiden garipsedigin, annelerin teyzelerin yaptigi seyleri artik kendin yapiyorsun
Artık meyveleri yemeden önce kendim de bir siliyorum

deeptone dedi ki...

neden hijyen delisi oldun.

o dediğin sevdiğin eski bir erkek olsa gerek.

ejderha öle heyecanlı ki elinden bırakmak zor.
:)

iyi tatiller.
:)

in flames dedi ki...

Adsız
Evet değiştiğimi hissediyorum.. Aslında çevremde insan sürekli değişirken ben neden aynı kalmak istedim bilemiyorum =)
O silme işi tam hastalık, üzümleri silmek hobim oldu.. =)

deeptone
Bilmiyorum bende, birden geldi. Sabah başladım bile ama pek okuyamadım, devam edeceğimmm.
Teşekkürleer*-*

Adsız dedi ki...

oha ben şok. deep seni seviyorum deep

Adsız dedi ki...

şu pp ın güzzelliğine bak yaaaaaa. tam bir şapşiko. sana o kadar yakışıyo ki.
blow up da iyi ama bu daha iyi biliyon mu?

deeptone dedi ki...

ha haaaaa ejderha dövmeli kız eveeeeet :) ha haaaaa helen vogleeer :)

Adsız dedi ki...

bu mu yani cevabın şimdi? o kadar heyecanla bekledim.
şaka şaka. profil resmini ben kullanıcam, sorun yapmazsın umarım :) yapmayacağını varsayıyorum :p