13 Ağustos 2011 Cumartesi

Çantamda ne vaar ?



ben şu çantamda ne var postları var ya. işte onlara bayılıyorum...
çok meraklı biriyim ve birilerinin çantasında ne olduğu açıklamalarıyla öğrenmek dünyanın en eğlenceli şeylerinden.
o zaman bu yazıyı okuyan HERKES
çantasını boşaltıp güzel bir post yazabilir mii ?
hatta linkini buraya yorum olarak atarsaa hem b
en bakarım, hemde blogumu ziyaret eden diğer kişiler. ay çok zevkli olur. sanki karşımda biri var da çantasını boşaltmaya ikna eder gibiyim*-*
yorumları bekliyoruuuuuuuuuuummmmmmm *-*



hatta durun bende yapayım bunu.
baktım telefonla resim kaliteleri felaket. gittim makineyi buldum onunla çektim :))
gerçi böyle bile kötü oldu...





Di istedi, yarım yamalak çekebildiğim çantamı da koydum. Anladınız siz :D



1 . Makyaj çantam olmazsa olmaz kırmızı rujlarım, eyelinerım ve Aslı'şımın verdiği harika rimel birkaç şey daha.

2. Gittiğim konserler ve motor ka
zam nedeniyle sık sık ayak, el bileklerim, sol kolum ağrır. Bu krem hem ferahlatıyor hemde büyük ölçüde ağrıyı gönderiyor. Seviyorum.

3. Marks & Spencer'dan aldığım v
e bittiğinde yenisi için koştuğum vazgeçemedim parfümüm.
4. Cüzdanım. Aslında daha canlı bir renk istiyorum ama şimdilik bu sadelikte hoş..

5. İşte meşhur, aldığıma asla pişman olmadığım t
ek şey olan ipodum. En büyük aşkım onunla.

6. Bu kulaklığı da ipodumdan kısa bir süre son
ra aldım ama performansından çok memnunum. Bozulduğunda atmam
tamiri gönderirim, yenisi gelir :D


7. Aslında bu kitap biraz rasgele olmuş. Başlayıp yarısına kadar okuyup sıkıldığım kitaplardan biri.

8. Şu -benim tabirimle dişli- tokalara hastayım. Lastik kullanmayı sevmiyorum bunlar mükemmel.
9. Kışın ellerim çok kuruyor bende çözüm
ü çantama bir krem atmakta buldum. Okul varken de ders ortalarında çıkarıp sürerdim.. Kendisi bitti neredeyse :/

10. psp'im aslında alıp bir daha dokunmadığım şeylerden biri. Bazen otobüste açıyorum ama malum tuş sesleri, hiç hoş olmuyor ben bile rahatsız oluyorum. Arada oynuyorum işte. rock band favori oyunum =D

11. Tam bir selpak ve ıslak mendil canavarıyım. Yok elim şuna değdi yok elim yağlandı diyerekten bol bol kullanırım.

12. Bunlar babamın havaalanında getirdiği tek kullanımlık diş fırçası - macun ama kullanmak kısmet olmadı daha. Taşırım öyle.

13. Ahahahah 13 yok evet peki 14e geçelim :D

14. Telefonumu kılıfına takmıyorum ama duruyormuş öyle çantada. Kendisi sarjda olduğu için çekemedim onu.


15. Saçımı taramayı o kadar sevmiyorum aslında hemen elektrikleniyor ama arada lazım olmuyor değil :))

16. Bu aynama bayılıyorum,
nerden aldığımı hatırlasam gidip daha da alacağım ama.. Son zamanlarda hep yanımda.
17. Kullanmaya kıyamadığım not defteri çok güzelsiiiiiiiiin*-*

18. Aslan burcuyum ve bununla çok övünürüm açıkçası. Arada okuyorum onu da :))


19. Bir tane daha parfüm, bu da avondan olsa gerek :))

20. Numaralı gözlüğüm güneşli günlerde bir kurtarıcı !

21. Çok ağır olduğundan her zaman yanıma alamasam da canım kalemliğim..

Evet bu son resimdiii bence güzel bir post oldu ben yazarken çok eğlendiim umarım sizde yaparsınız..




7 yorum:

Lynn dedi ki...

O makyaj çantanı dök bakiyiiiim *meraklı di*
Sevdiiim =)) Eğlenceli oldu baya. Çantanı da göstereydin keşke nazo.

Yalnız düşündüm de yeni çantama ben ne atıcam ya, küçücük asdfghj

misstrawberry dedi ki...

Tanrı'm o bavul ağırlığındaki çantada neler olduğunu öğrendim ya, artık ölsem de gam yemem.. kjdfkslf

Brida.~ dedi ki...

Ay yapıyorum hemen beeen.

Brida.~ dedi ki...

Vee yaptım: http://bforbrida.blogspot.com/2011/08/cantamda-ne-var.html

in flames dedi ki...

Lynn mosa
Dökerim onu daa Di sen iste bak çanta hemen geldi :D yok yok bavul çanta şart bence.

misstrawberry
Tamam arkadaşım ağırsa ağır geçmeyin dalga be jfngbf

Brida.~
Aiiiy çok sevindim hemen bakıyorum Brida*-*

Neşe dedi ki...

Bayıldım bu posta, ben de yapıcam en kısa zamandaa*-*
ayrıca o krem benim vazgeçilmezim.

in flames dedi ki...

tabii bende bakarım, yap yap :) çok güzel kokuyor değil mi :D