15 Ağustos 2011 Pazartesi

the evil that men do

Sevgili CherrybLossomgirL'üm beni mimlemiş. Kendisine burdan öpücüklerimi yolluyorum!
Aslında film konusunda kendimi gerçekten eksik görüyorum. Özellikle kült filmler konusunda, çoğunu izlemedim.. Daha çok dizilere yönelmeyi seviyorum. 2 saat beni çok sıkıyor da olabilir.
Ama arşivimi gözden geçirip yapabildiğim kadar yapacağım mimi, o kadar mimlendik, yapmazsak olur mu hiç *puppy eyes*


Dorian Gray


Bu filmi ilk izlediğimde etkilenmiştim. Hatta çıkış tarihi de 09.09.09. Bence gayet güzel bir filmdi. Ama sonra unuttum tabi kii. Anneme de izlemiştim bu arada, tatildeyken annem teyzem kuzenim oturup kız gecesi yapmıştık, izlemiştik. Dün de filmlerden bahsederken şu güzel, şu da güzel felan, bak o Dorian Grayda güzeldi dedi. Annem unutkandır ama cidden unutmamış bunu. Tamam filmden çok annemi anlattın. Diyeceğim o ki film izleyin.. Nazı güzelliklerin kısa sürdüğü için güzel olduğunu anlatıyordu -hatırladığım kadarıyla-. Çokta hoş bir sonu vardı. Hatta eskilerde bir enty var onunla ilgili ama izlemeden önce yazmıştım sanırım. IMDb puanı 6.3



Desperado

Bu filmi izlemeyen var mı bilemiyorum. Bende çoğu kült filmden eksiğim ama bu.. Tutkusuyla, heyecanıyla herşeyiyle vazgeçilmez bir film. Sanırım bu tarz tutkuları diğerlerine nazaran daha çok seviyorum. IMDb puanı 7.1. Hiç anlatmıyorum, izlemediyseniz direk izleyin.

Serendipity

Serendipity.. Açıkçası bu filmi başından sonuna pek hatırlamıyorum fakat ben çok beğenmiştim.. İnanılmaz etkilenmiştim hep böyle hikayelere sahip olmak isteyendeyim ama klişe olacağım; hayat filmlerdeki gibi değil. IMBd puanı 6.7

Aklıma gelenler bunlar, aslında daha bilimsel yada tarihi yada yararlı filmler yazmak isterdim ama dedim ya, film konusunda o kadar bilgi sahibi değilimdir. Umarım dizi ile ilgili bir mim olur, mimlenirim. Gerçi o konuda da abartılacak bir bilgiye sahibim demem. Hiçbir konu da demem. Sadece kıyaslıyorum.



Biliyorum 3 film olarak sınırlanmış fakat bu konuda zaten çok bildiği olmadığım için ve bir daha mim yada ekstra bir durum olmadıkça bu konuya değinmeyeceğim için yazıyorum.Tanıtmıyorum ama sadece isimlerini veriyorum efenim yani kuralı pek çiğnemiyorum :P
The Ugly Truth İzlediğim en eğlenceli filmlerden. Zaten bu adamın filmleri genelde güzel oluyor ve bu da bizi 300 Spartalı'ya getiriyor. Onu da çok beğendim ama savaş filmi, başından sonuna savaştı neredeyse, neyse ki savaşları hele böylelerini severim.
Resident Evil serisi kesinlikle çok güzeldir.Son filmi o kadar tatmin edici olmasa da bu tatminsizlik bir önceki filmlerin etkileyiciliğinden, yüksek beklentiden geliyor. Oyunu felan da vardı yanılmıyorsam. Hatta o kadar ünlü ki taksim teknosa her gün oynatıyordu. Sabah gidiyorum, akşam çıkıyorum resident evil oynuyor..
Romantik olarak bunlara when in rome ve what happened in vegası da ekleyebilirim. 2si de çok eğlenceli romantik filmler.


Ve ben bu mimi şu güzel bayanlara yolluyorum;

Umarım yaparsınıız :))

5 yorum:

CherrybLossomgirL dedi ki...

utanarak söylüyorum Dorian Gray'i izlememiştim.hemen izleyeceğim.

bu arada ben de savaş filmi sevmem pek ama 300 spartalı(!) nın yeri büyük gözümüzde ve kalbimizde :D

in flames dedi ki...

Bakalım beğenecek misiin :) ah değil mi, spartalı sevgisii :D

Lynn dedi ki...

Ben bunu yeni gördüm!

Blue Bird dedi ki...

Ay mimi yeni gördüm! Teşekkür ederim :)

in flames dedi ki...

tamam Lynn ve Betülcüğüm hadi yapın*-* merakla bekliyoruuum