25 Ağustos 2011 Perşembe

say goodbye




Yeniden tatile gidiyoruuuum. Aslında bu hani mahcup olmamak için yapılan birşey sanırım.
Ben onların oğlunu götürdüm onlarda beni götürüyor şimdi mgfksnb
Ama çok çok süper oldu ! İyicee yanacağım. Gerçi yandım da. Never enough.
Şimdi bavulumu hazırladım, izmir dikili yolları göründü :D
Ayrıca artık aştım, abarttım, çantamı, koskoca çantamı cafede bırakıp çıkmışım !
Ve bunu 2 gün sonra farketmem daha da güzel..
Huzur sokağı diye bir kitap var ve babam okumak için zorlayıp duruyor.
Cep boyu vardı, gitmiş büyük boyunu da getirmiş okuyayım diye.
O kadar istiyor yani. Ve inanılmaz sıkıcı, başlayamıyorum bile.
Son zamanlar baya glee izliyorum ayrıca.
Her zaman ki duygusal durumlarım dışında bir durum yazısı oldu bu.
Ve önümüzdeki 10 gün felan yazamayacağım için, artık ağustosun son yazısı oldu.
Umarım beni özlersiniiz !


önemli not : yandaki anketi bir blogta gördüm. Şuan hatırlamıyorum hangisi olduğunu tabi kii, balık hafızalı ben. Fikir bana ait değil ama bayıldım, belirtmek istedim.

4 yorum:

deeptone dedi ki...

elbette ejderha dövmeli kız.
istersen filmler başlığında ilgili bir yazı var blogumda.

in flames dedi ki...

tamaam ejderha dövmeli kız 1 oy önde gidiyor*-* bakarım tabii, teşekkürler

deeptone dedi ki...

iyi tatiller.
:):):)

Adsız dedi ki...

deep bakıyorum da burda bile varsın, pp'ın çokoş! <3