31 Aralık 2012 Pazartesi

When dreams come true, shining bright

2012nin son yazisi buruk olmasin istedim, icim elvermedi oyle olmasina kostum buralara telefondan olsa da :)

Herkese, hepinize istediginiz gibi, saglikli, huzurlu bir yil diliyorum o zaman.
Nese yaninizdan eksik olmasin, hep gulumseyin.

Evet bu tarz yazi benim tarzim degil ama guzel bir gun, sicacik bir gece.
Ne bileyim, nasil hissediyorsam oyle.

Caninizi da sikmayin birseyler icin. Ben cok sikiyorum, deli gibi sikiyorum ama eninde sonunda olmuyorsunuz, sadece hayatta kalmaya devam ediyorsunuz.
Zamanla daha iyi ve daha iyi oluyor.
Ustu kumla ortuluyor.
Umutsuz olmayin.
Ben isigi gordum. Ellerimle gozlerimi mi kapatirim, isigin ustune mi giderim daha belli degil ama bu da bir ilerleme.

Kendinize inanin yahu.

Tamam sakinim, kendime doneyim ben. Blogumu ele gecirmediler korkmayin. Just good mood.

Sevgiler, 2013te bir cok yazida birlikte olmak uzere o zaman Lucius.
Kimse yoksa bile, sen varsin.
Gaye de var. Brian ya da..

Kactim, bebek!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

"Ayşe de var" demeyi unutmuşsun ama sorun değil :)