29 Aralık 2012 Cumartesi

Çok mu ayıp mutluluk istemek

Bir araba reklamında benim aşkımın şarkıları kullanılmış, nasıl güzel olmuş belli değil.
Ben hayatıma yeni bir sayfa açıyorum, başarmaya çalışıyorum.
Ne olacak, belli değil.
Beni çeken çok şey var, hayat tarzımda iz bırakan alışkanlıklar.
Onlardan uzak olmak, kendini çekmek, zor.
Bir yandan B, diğer yandan onlar peki nasıl olacak ?
Peki hepsini anlasam, dur desem bile, B'ye nasıl derim ?
Onun doğru oldunu nasıl bu kadar kalpten hissediyorum ? Hissetmemu em gerektiğini bile bile hissediyorum?
Bu da bütün inançlarımı tekrar sorgulamak için yeterli bir sebep gibi görünüyor.
İnandığım herşeyi.
Sadece daha farklı olabileceğim bir yere taşınmak isterdim.
No, not american dream.
Its just a dream.

Arkada çalan şarkının konuyla tüyler ürpetici şekilde alakalı oluşu.
İşte bu kadar korkunç. Rastgele bir şarkının olabileceği kadar korkunç.
Yine şifreli bir yazı yes anlamıyorsunuz şuan.
Ama bunu kelimelerle, size, karşımdakine nasıl anlatırım bilemiyorum.
Karşıma alıp saatlerce anlatcak yetmeyek birşey, nasıl yazarak bir kere de anlatabilirim ?
Ayrıca benden çok daha iyi ifade edenlerin sözleri dururken, neden ben olsun.
İsteyen okur ama elbette onu da söylemeyeceğim.
İnsanlar ön yargılı ve kör, tamamen kör varlıkları.
Beyinlerinin, duyularının güçlerinin yarısını kullanıp farkındalık elde edebilecek insan sayısının bu kadar az oluşu çok yazık.

Neyse zaten hiç halim yok.

Hiç yorum yok: