31 Aralık 2012 Pazartesi

Boşluk oluşturan insanlar

Şuan yine o anlardayız evet, kendimi deli gibi yalnız hissettiğim anlarda.
Hani olur ya, herşey senin için bittiğinde, dünyanın en yalnız ve mutsuz insanı olduğunda aradığın zaman koşa koşa gelip sana sarılacak biri olur. Tek biri.
Ona gözün kapalı güvenirsin. Her zaman ordadır.
İşte benim öyle birim yok.
Bunun boşluğunu yaşamaktan o kadar sıkıldım ki.

Tabii kimseye asla güvenemediğim gerçeğiyle birlikte bunu istemem tam bir çelişki.
Öyle biri olsaydı da güvenmez miydim acaba?
Yada zaten güvenmediğim için mi öyle biri yok ?

Bir önceki "atarlı" yazımı önemseyenlere teşekkür edeyim tekrar. İnsan mutlu olmuyor değil tabii.
"Someone who cares"


Ben hem Jb istiyorum hem de Mb.

Ayrıca yeni bir teknolojik cihaz almamaya karar verdim taa ki elimdekiler parçalana, patlayana kadar.
Tüketim toplumu kadar iğrenç birşey yok değil mi sevgili okuyan?
Ben bunu reddediyorum. Reddedemiyorum.
Deniyorum.

Where is my mind..

He dün farkettiğim birşey var. Ekşisözlükte, bir şarkıyla ilgili başlık var. 153 entry girilmiş, kocaman bir başlık. Bu yazarlardan sadece ama SADECE 7 tanesi şarkının anlamını bilerek birşeyler yazmış oraya.
O kadar iğrenç birşey ki bunu görmek.
Bu bilgiye ulaşmak için tek tek okudum hepsini, işe yarayanların resmini çektim. 7 tane resim.
146 tane boşluk.

2 yorum:

Lynn dedi ki...

İstanbul'da olsam bunu yapardım biliyorsun. Şu krediyi almaya başlayayım. Dakika falan yapacağım. Her sıkıldığında bana çağrı atacaksın, ben seni arayacağım.

in flames dedi ki...

..............