29 Aralık 2012 Cumartesi

New Year, Search for Hope


Yıl sonuna doğru, ayın 24ünde hatta bir çok karar aldım.
Şimdi karar verip, yapacağım deyip sonra unutacağım kararlar değil bunlar.
Daha doğru ifade etmek gerekirse, unutmamam gerek kararlar bunlar.
Bunlar beni, ben yapan, bu dünyadaki yerimi belirleyen kararlar.
Hep olduğum "We are young so i set the world on fire" modunda olmak istemiyorum diyebilirim, diyemem.
Ama artık yeterli olmalı. Hayatımı geçiçi şeyler için harcayıp dibe inmekten başka bir işe yaramayan felsefemden, sevsem de olsa ayrılmalıyım.
İnsan hiçbirşeye güvenemez mi ? Artık güvenmememiz gerektiğini anladım mesela.
O kararların hepsini kağıda döküp, resmiyet kazandıracağım.
Harcayacak zaman yok, hiç olmadı.

Ben artık hiç kimsenin, hiç birşeyin kölesi olmayacağım. İnkar etmek anlamsız, olduğumu biliyorum.
Ama artık bitti. Bilinçsizlik döneminin bir sonu var.
Zombie. Yaşayan ölü. İşte olduğumuz şey. What's in your head, zombie diye sormazlar mı ?

Yine istediklerimi anlatamadım, çok derin, çok uzun.
Ama bir daha geriye dönüp bakınca, ben anlarım en azından. Belki sizde.

Benim 2013 amaçlarım, özgür bir birey olmak.
Hayır, benim özgür tanımım sizinki değil, alakası yok.


4 yorum:

siyah dedi ki...

2013 istediklerini getirsin sana hedeflerine ulaştırsın seni.evet hiç kimseye güvenmemek lazım doğru da birilerine gözü kapalı güvenememenin yarattığı boşluğu napcaz?

in flames dedi ki...

Teşekkürler illy, umarım senin de hedeflerine ulaştığın bir yıl olur. O boşlukla yaşamayı öğrenicez derim ben.

Lynn dedi ki...

Ben seni anlıyorum. Oturacağız bir yere, kahvemizi içeceğiz ve sen de bana anlatacaksın her şeyi. Bana güvenebileceğini biliyorsun. Aynı sayılırız biz honey.

siyah dedi ki...

mutlu yııllar:)