7 Aralık 2010 Salı

Yaptım, olacak.

1.En sevdiğiniz kelime: Maloş

2.Nefret ettiğiniz kelime: Düşündüm çok ama yok sanırım.

3.Sizi ne heycanlandırır: Yenilikler. Ve.. sevilmek.

5.En sevdiğiniz ses: Ville'nin sesi.

6.Nefret ettiğiniz ses: Ağız şapırtısı!

7.Hangi mesleği yapmak istemezdiniz: Masabaşı bir iş yapmak istemem asla..

8.Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz: Güzel çizim yapabilmeyi gerçekten çok ama çok isterdim. Yada dans edebilmek. Ama bu konuda bir deneyimim yok, belki de yeteneğim vardır.. Hiç sanmasamda.

9.Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz: Emilie Autumn yada Marion Cotillard


10.Nerde yaşamak isterdiniz: Huzuru bulabildiğim yerde. Mesela binalara bakmayan bir yerde.

11.En önemli kusurunuz:
Kıskançlığım ve bencilliğim. Bazen bencil olabiliyorum evet..


12.Size en fazla keyif veren kötü huyunuz: Kendimi beğenirim ben ya. Beğenilcek bir yanım olmasada.. Aynayla başbaşa olunca ben çok narsist olurum.

13.Kahramanınız kim: Bana aşkı hissettirebilen insan. İşte o beni kurtarmış olur.

14.En çok kullandığınız kötü kelime: Sıçtık!

15.Şu an ki ruh haliniz: Moralsiz. Hard diskim YİNE bozuldu ve içindekiler giderse.. Büyük konuşmuyorum hayır sonra başıma geliyor, ama çok üzülürüm..

16.Hayat felsefenizi hangi slogan belirler: No one's worth it.

17.Mutluluk rüyanız: Bu sadece biri ve yüzeysel olduğumu düşünmeyin lütfen ama, popüler olmak isterdim..

18.Sizce mutsuzluğun tanımı: Tam uykuya dalarken yarın ki sayısal sınavı hatırlayıp koltuktan "sıçtık" nidasıyla fırlamak..

19.Nasıl ölmek isterdiniz: Uykumda, huzurlu.. Aslında gençken, bu yaşlardayken hiç ölüm akla gelmez, daha yapılacak çok şey var. Hepsini yapmak istiyorum ben. Bu dünyaya adımı yazdırmadan ölüp gitmemeliyim.


20.Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah'ın size ne söylemesini istersiniz: Buna cevap vermeyeceğim.

Di'ye burdan öpücükleeeer, beni de mimlemesi gerçekten çok mutluluk verici<3

O zaman bende Brida ve Ancelik diyorum bu mim için:)


4 yorum:

Brida.~ dedi ki...

Ben mimi daha yeni gördüüüm.
Neyse akşama hemen hazırlarım, teşekkür ettim. =)

in flames dedi ki...

keşke etiketleyebilsem felan, böyle görülmüyor işte:(
olsuun gördün ya, çok mutlu olurum yazdıysaaan, bakacağım şimdi:)

Brida.~ dedi ki...

Ay ben yine yazmayı unuttumm :D Söz bak hemen şimdi yazıyorum. (:

in flames dedi ki...

yazmamışssın, eğer vaktin olmuyorsa boşver ya:)